Gå til innhold

Laser på bart

Fremhevede innlegg

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

Jeg har vært så uheldig at jeg har fått bart!! Å det er mørke hår..

Så jeg lurte på om noen har tatt laserfjerning av bart her inne? Å hva det eventuelt koster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mørke hår kan fjernes med laser. Den mest effektive er diodelaser. Du kan lese mer om metoden her :

www.laserklinikken-moss.com

overleppe = 920,- pr. gang. 30% rabatt hvis mer enn fire behandlinger. 4-7 beh er et gjennomsnitt.

Gjest Gjest_jaja_*
Skrevet

Du bør i hvertfall være glad for at den er mørk, så du kan fjerne den. Istedet for lys, slik som min..

Skrevet
kan man ikke fjerne lys bart?

Jo det mener jeg å ha lest at de kan nå! I et ukeblad, men husker ikke hvilket.

Skrevet
Jo det mener jeg å ha lest at de kan nå! I et ukeblad, men husker ikke hvilket.

Nei, nei, ikke tro på det! Den metoden (med rdiofrekvens el.) er bare tull og virker IKKE!!! Ta gjerne kontakt med de som tilbyr dette og be om dokumentasjon (helst forskningsresultater) , for det finnes ikke!!! Ikke la dere lure.

Det finnes en annen måte ved at man tilfører pigment til hårsekkene. Dette hevdes å ha vært i tilfredsstillende bruk i USA over flere år. MEN: Den sprayen man benytter til dette er kostbar, og man må ha mange flasker. Sprayen koster omtrent det samme som bare laserbehandlingen i seg selv, så detta koster pæng!

Mitt råd: la de lyse hårene være. Det er ingen andre som ser de så godt som en selv.

Skrevet

jeg bruker slik tanntråd de bruker i asia.

gjør det ikke selv da ,pleier å få gjort det i tyrkia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...