Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 Jeg har vært så uheldig at jeg har fått bart!! Å det er mørke hår.. Så jeg lurte på om noen har tatt laserfjerning av bart her inne? Å hva det eventuelt koster?
Montezuma Skrevet 21. april 2006 #2 Skrevet 21. april 2006 Mørke hår kan fjernes med laser. Den mest effektive er diodelaser. Du kan lese mer om metoden her : www.laserklinikken-moss.com overleppe = 920,- pr. gang. 30% rabatt hvis mer enn fire behandlinger. 4-7 beh er et gjennomsnitt.
Gjest Gjest_jaja_* Skrevet 22. april 2006 #3 Skrevet 22. april 2006 Du bør i hvertfall være glad for at den er mørk, så du kan fjerne den. Istedet for lys, slik som min..
Murron Skrevet 22. april 2006 #5 Skrevet 22. april 2006 kan man ikke fjerne lys bart? ← Jo det mener jeg å ha lest at de kan nå! I et ukeblad, men husker ikke hvilket.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #6 Skrevet 23. april 2006 Jo det mener jeg å ha lest at de kan nå! I et ukeblad, men husker ikke hvilket. ← Nei, nei, ikke tro på det! Den metoden (med rdiofrekvens el.) er bare tull og virker IKKE!!! Ta gjerne kontakt med de som tilbyr dette og be om dokumentasjon (helst forskningsresultater) , for det finnes ikke!!! Ikke la dere lure. Det finnes en annen måte ved at man tilfører pigment til hårsekkene. Dette hevdes å ha vært i tilfredsstillende bruk i USA over flere år. MEN: Den sprayen man benytter til dette er kostbar, og man må ha mange flasker. Sprayen koster omtrent det samme som bare laserbehandlingen i seg selv, så detta koster pæng! Mitt råd: la de lyse hårene være. Det er ingen andre som ser de så godt som en selv.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #7 Skrevet 23. april 2006 jeg bruker slik tanntråd de bruker i asia. gjør det ikke selv da ,pleier å få gjort det i tyrkia.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå