Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Hva er deres favoritt  når det gjelder protein- shake? Foretrekker som regel sjokoladesmak, og ønsker en som smaker godt blandet med vann.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjokolade er best synes jeg.

Anonymkode: 9aa95...0c0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sjokolade er best synes jeg.

Whey 80

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker whey 80 belgian chocolate. Whey 80 ice coffee er god å blande med sjokoladesmaken for en sjokolade-kaffe-smak. Ice coffee er ikke så god alene, men jeg kjøper den for å få litt variasjon i sjokoladesmaken. 

Anonymkode: 8498e...dfe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjokolade sier folk her… ja, men det finnes tusen ulike sjoko smaker. Sjokolade fra et merke smaker ulikt fra et annet. 
Jeg foretrekker de med lite karbs, men de smaker ikke like godt som de med mer karbs. Min favoritt er Star nutrition whey 100 med double chokolate eller cookies and cream. Datteren min derimot vil ha de fra sweats. De er det mange som skryter av mtp smak, men de er sinnsykt søte så jeg får helt panikk av dem. Hun kjøper chokolate eller Carrot cake. Grusom ifølge meg da….

Anonymkode: 93b48...b3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den veganske som selges på bl.a. helsekost, plantforce synergy med bærsmak, er god med vann. De andre i serien er gode i melk eller plante drikk bare. 

Anonymkode: 17f81...2e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sun warrior sin med sjokolade er digg

Anonymkode: 20a2c...22f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...