AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:37 #1 Skrevet tirsdag kl. 19:37 Jeg startet nylig et sunt liv, jeg spiser mindre og sunnere. Noe jeg ikke har spist siden jeg startet er fårepølse eller trønderfår, hørt at det er usunt så jeg har holdt meg unna men jeg kjenner på lyst til en skive med fårepølse nå. Er det virkelig så usunt? Anonymkode: f9343...c27
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:43 #2 Skrevet tirsdag kl. 19:43 Ingenting er usunt en gang i blandt. Ta deg ei skive med god samvittighet. Anonymkode: e5d35...a9c 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:47 #3 Skrevet tirsdag kl. 19:47 Hva er sunt/usunt for deg da? Anonymkode: 2bfef...9a2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:51 #4 Skrevet tirsdag kl. 19:51 Mye fett og salt. Så sunt er det ikke. Anonymkode: 19fd3...dca 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:52 #5 Skrevet tirsdag kl. 19:52 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mye fett og salt. Så sunt er det ikke. Anonymkode: 19fd3...dca Kroppen trenger både fett og salt da så ikke usunt heller. Det er mengdene som blir usunne. Anonymkode: e5d35...a9c 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:53 #6 Skrevet tirsdag kl. 19:53 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mye fett og salt. Så sunt er det ikke. Anonymkode: 19fd3...dca Kroppen trenger både fett og salt? Fårepølse er tradisjonsmat. Det var faktisk slik vi overlevde. Anonymkode: 2bfef...9a2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå