Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er vi fortap når man er passert 60 og singel. Har prøvd de fleste ulike apper men opplever at mange som er det er mest på jakt og lite opptatt av noe varig. Det å gå ut på byen og finne noen er nesten umulig da eg blir oppfattet som panisk. Har prøvd å delta på ulike arrangement uten hell. Så jeg lurer på om der er noen andre voksne kvinner som har noen råd hvor man kan oppleve ekte ønske om noe mer enn jakten. Det og gå og være med familie og venninner er ok, men savner ein skikkelig mannfolk som vet hva en kvinne vil ha.

Endret av Modent
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Moren min fant kjæresten sin etter 60. Han er noen år yngre da, 6 tror jeg.

Anonymkode: c2c0a...2e8

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt ikke!

Mamma var nyforelska som en fjortis da hun var 80.

Anonymkode: eb73f...0b0

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke, det er mange menn i 60-årene som er single, og som ønsker seg en kjæreste:)

Anonymkode: c1c73...77f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Absolutt ikke, det er mange menn i 60-årene som er single, og som ønsker seg en kjæreste:)

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, en særboer uten kontrollbehov. Men det er sannelig ikke så enkelt i vår alder.

Anonymkode: 3ad45...e45

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Men HVOR treffer man de da? 

Anonymkode: f61c2...a44

Skrevet

Ser TS ber kvinner om råd, så jeg burde kanskje ikke svare (?)  Men tror spørsmålet er like relevant for menn.

Det finnes jo noen nettsteder som retter seg inn mot vår aldersgruppe.  I motsetning til mange andre nettsteder så er det ikke bare fokus  på kropp og sex.  Men så kan de bli litt "pripne" og kjedelige (er jo ikke ferdig med kos og lek selv om en har passert 60 :) - er jo ikke helt dau ... enda :))

Det er bare å fortsette å prøve.  Så skal det sies at ikke alt skjer på nett eller på byen heller.  Mange finner noen gjennom felles interesser

Skrevet

For min del tror jeg felles interesser betyr mye. På endel arenaer er det mye kvinner, da. Men sånt som Rotary, turgrupper - kanskje frivilligsentralen. Redningsgrupper som Røde Kors, Redningsselskapet kan ha en del menn. Historielag har definitivt ofte endel menn (her). Idrettslag. Ut og treff folk er tingen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...