Ben10 Skrevet 9. juni #1 Skrevet 9. juni (endret) Hei! Er det noen her som har erfaring med gulv fra Pergo? Er det enkelt å legge, og er det godt å gå på? Er det noen som har fargen Pergo Visby North sea oak? Er denne veldig grå i fargen? Endret 9. juni av Ben10
Praised_be Skrevet 1. juli #2 Skrevet 1. juli Ben10 skrev (På 9.6.2026 den 14.16): Hei! Er det noen her som har erfaring med gulv fra Pergo? Er det enkelt å legge, og er det godt å gå på? Er det noen som har fargen Pergo Visby North sea oak? Er denne veldig grå i fargen? Kjøpte du det? Vurderer det selv , men har ikke vareprøve i mitt område . Er den varm eller kald , grålig?
Ben10 Skrevet 6. juli Forfatter #3 Skrevet 6. juli Praised_be skrev (På 1.7.2026 den 14.34): Kjøpte du det? Vurderer det selv , men har ikke vareprøve i mitt område . Er den varm eller kald , grålig? Det var ikke vareprøve eller utstilling tilgjengelig her heller😅 Jeg kjøpte det, men endte opp med å returnere det da det var både lysere og kjøligere i tonen enn det jeg hadde ønsket og ganske grå. For all del et fint gulv, men passet ikke i min leilighet 😇
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå