Gå til innhold

Beste trusene du eier?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg trenger anbefalinger på truser. Kan kjøpes på nett og i fysisk butikk. Vil gjerne gå over til 100% bomull og jeg bruker både string og vanlige truser.

Noen anbefalinger? 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pia Hipster fra Cubus. Hamstrer de😅

Anonymkode: 72932...799

Skrevet

Liker Sloggi sine High Hip til hverdags. De holder seg godt etter x antall vask både i fasong og farge.

• Liker 3
Skrevet

brief  3-pakk,  sort og hvit.

531160_l_1.jpg?ref=EDCAEB47CF

Anonymkode: ba6b4...a18

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Pia Hipster fra Cubus. Hamstrer de😅

Anonymkode: 72932...799

Har mange Pia hipstertruser, men føler at kvaliteten er elendig 

Anonymkode: d5261...f4d

• Liker 1
Skrevet
Macro skrev (2 timer siden):

Liker Sloggi sine High Hip til hverdags. De holder seg godt etter x antall vask både i fasong og farge.

Jeg synes Sloggi er gode i fasong og behagelige å ha på, men de løsner fort i sømmene.

Anonymkode: 597ad...f52

Skrevet

Bomullstruser fra Temu

Anonymkode: 32613...d94

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes Sloggi er gode i fasong og behagelige å ha på, men de løsner fort i sømmene.

Anonymkode: 597ad...f52

Hmm, det har ikke jeg opplevd. Kan jo være modellforskjell🤔

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har mange Pia hipstertruser, men føler at kvaliteten er elendig 

Anonymkode: d5261...f4d

Enig. De er gode men blir veldig fort slapsete og mister formen. 

Anonymkode: 12761...780

Skrevet

Dolly boxer fra Change.

Anonymkode: a342e...c6e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Macro skrev (2 timer siden):

Hmm, det har ikke jeg opplevd. Kan jo være modellforskjell🤔

Jeg bruker bare Sloggi og sist jeg kjøpte nevnte jeg at det har vært kvalitetsforskjell. Damen i butikken sa da at det er stor variasjon på kvaliteten på de som kjøpes i 3-pakning og de dyrere man kjøper separat. Og det stemmer med min erfaring. Jeg kjøper de kun enkeltvis og kvaliteten er super, de holder i årevis med vasking på 60 grader ved hver vask. 

Anonymkode: 47424...8c4

• Liker 1
Skrevet

Hadde glemt Sloggi, brukte dem mye før. Bruker bokseren til Kappahl, alltid. Og sokkene fra Lindex, alltid. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg bruker bare Sloggi og sist jeg kjøpte nevnte jeg at det har vært kvalitetsforskjell. Damen i butikken sa da at det er stor variasjon på kvaliteten på de som kjøpes i 3-pakning og de dyrere man kjøper separat. Og det stemmer med min erfaring. Jeg kjøper de kun enkeltvis og kvaliteten er super, de holder i årevis med vasking på 60 grader ved hver vask. 

Anonymkode: 47424...8c4

Jeg har kjøpt trepakninger men alt i samme batch/kolleksjon. Ganske ny med Sloggi og skal ikke påberope meg å ta mye erfaring😅

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes Sloggi har tapt seg, tynnere og dårligere kvalitet enn tidligere. Kjøper nå fra Lindex, billigere og bedre.

Anonymkode: c1fe3...4c6

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en skuff halvfull av Pierre Robert sine hipstertruser. Noen i blekrosa, og noen svarte. Veldig behagelige å gå med, og ingen ubehagelige strikker som strammer. Bruker bare de nå, resten blir liggende urørt. Sikkert bare å kaste alt det andre, har ikke brukt de på over to år.

Anonymkode: 9e881...4c8

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg har en skuff halvfull av Pierre Robert sine hipstertruser. Noen i blekrosa, og noen svarte. Veldig behagelige å gå med, og ingen ubehagelige strikker som strammer. Bruker bare de nå, resten blir liggende urørt. Sikkert bare å kaste alt det andre, har ikke brukt de på over to år.

Anonymkode: 9e881...4c8

Mitt tips er å ta de gamle med på ferie, og kaste dem etter hvert. Da slipper du å dra på så mye skittentøy hjem. 

Og ja, deilig å bare ha favoritter i undertøysskuffen! 

Anonymkode: 753e0...7d3

• Liker 4
Skrevet

Tusen takk dere ❤️ Skal ut en tur nå og kikke litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...