AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden Trenger anbefalinger på gode klær i store størrelser. Til dame. Anonymkode: 7ec9f...327
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Første tips - facebooksida til Wima. Der er det masse damer i alle aldre og fasonger som kjører mc. Temaet har vært oppe mange ganger, så bare søk på sida. (Eller bli med på noe av det som skjer hvis du er dame). Sammme gjelder sida « kjøp og salg mc-utstyr damer» på Facebook. Mc-klær er jo kronisk små i størrelsene 😡Motogirl har tre ulike lengder på bukser og godt utvalg i størrelser, Arena mc i Sandnes er forhandler i Norge. Jeg kjører med Riccha goretex-jakke og en kort Spidi herrebukse i goretex. Riccha-buksa til jakka mi finnes opptil 6xl i dame. Anonymkode: ae065...6d4
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden Har ingen gode tips, vil bare si at jeg har jobbet i over 2 mnd nå med å finne passende MC utstyr til datteren min og jeg er så sint på de som produserer MC klær at jeg nesten flyr i flint! De er BITTE BITTE små! Og den ene buksen hun passet, da klarte hun ikke å få beinet langt nok opp til å sette seg på sykkelen. Hva i huleste! Snakket med en kompis som nettopp har kjøpt seg ny jakke, han var super imponert over at de hadde sydd inn en ekstra fald bak armen så nå stoppet faktisk ikke blodsirkulasjonen hans når han kjørte. Har du hørt noe så enkel løsning på et stor problem? IDIOTI! Mannen min måtte opp tre (3!) størrelser for å finne en jakke som passet. Om noen er villige til å faktisk lage funksjonelle klær til MC førere de kan tjene mange gode penger! Anonymkode: 05c43...7ba
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har ingen gode tips, vil bare si at jeg har jobbet i over 2 mnd nå med å finne passende MC utstyr til datteren min og jeg er så sint på de som produserer MC klær at jeg nesten flyr i flint! De er BITTE BITTE små! Og den ene buksen hun passet, da klarte hun ikke å få beinet langt nok opp til å sette seg på sykkelen. Hva i huleste! Snakket med en kompis som nettopp har kjøpt seg ny jakke, han var super imponert over at de hadde sydd inn en ekstra fald bak armen så nå stoppet faktisk ikke blodsirkulasjonen hans når han kjørte. Har du hørt noe så enkel løsning på et stor problem? IDIOTI! Mannen min måtte opp tre (3!) størrelser for å finne en jakke som passet. Om noen er villige til å faktisk lage funksjonelle klær til MC førere de kan tjene mange gode penger! Anonymkode: 05c43...7ba Jeg er str 46, jeg har jakke i 5xl, goretex-buksa er vel 6xl -jeg insisterte på å ha plass til bukse/tjukk stillongs under og kunne bøye meg i alle retninger. Motogirl-buksa mi er str 50, der kunne jeg kanskje hatt 48. Den er stretch da. Særlig franske og italienske merker er knøttsmå ja. Og legger skal en ikke ha, da er det bare å glemme å få kjøpt støvler (så jeg kjører støvletter med knyting) Anonymkode: ae065...6d4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå