Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter og skal fylle ut en websøknad. Her er det et felt med personlige egenskaper - det vanskeligste med hele søknaden!! Jeg vet jo hvilke egenskaper jeg har, men føler det bare blir generelt svada og uoriginalt! Vanskelig å formulere seg er der også; blir veldig "jeg er snill og grei og alle mener at jeg er det også".

Har noen stikkord på egenskaper; som ansvarsfull, pålitelig, sosial, nøyaktig osv, men får ikke til å formulere meg :sjenert: Noen tips???

Videoannonse
Annonse
Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Ansvarsfull, pålitelig etc. er jo bare ord. Du må nesten bruke konkrete eksempler for å underbygge disse ordene. For eksempel, "gjennom mitt tidligere arbeid som arkivar har jeg utviklet en god sans for nøyaktighet".

Skrevet
Skriv i hvert fall ikke 'selvstendig' ;)

Hvorfor ikke?

Gjest Gjesta
Skrevet
Hvorfor ikke?

Kanskje noen kan ta det til å mene "kranglevoren, kverulerende, har vanskelig for å innordne seg"? Ikke vet jeg, gjesten som foreslo det var temmelig ordknapp.

I hvertfall: Ikke skriv noe du ikke kan utdype nærmere.

Gjest Betty Boop
Skrevet

Selvstendighet må da være bare positivt? At man evner å jobbe selvstendig er da ikke synonymt med at man ikke evner å jobbe i team. Et team bestående av flere selvstendige mennesker burde da være mer produktivt? Ville jeg tro.

Skrevet

Jeg tror Gjest mente at trådstarter ikke er selvstendig, siden hun må spør om slikt her inne...

Men litt tips på veien trenger vi vel alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...