Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal i bryllup.  Kjolen er godkjent av bruden, så at bunnfargen er hvit er ikke ett problem. Litt usikker på sko og veske. Av smykker tenkte jeg et tennisarmband i sølv og enkle sølv øredobber. 

Screenshot_20260609_033046_Facebook.jpg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lyse sko og veske passer, noe i kremfarget? Er du tøff, kjører du røde sko 😀☀️☀️ 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vurdert gull smykker og ikke sølv.

ALDO og Even&Odd har flere sko og vesker med blomster mønster. De er dessverre ikke i skinn. Selges på Zalando.

Ellers ville jeg gått for fargene rosa, beige eller brunt på tilbehør. 

Uten tittel - 09. juni 2026 kl. 04.16.24.png

Anonymkode: 662bd...8ce

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha brukt beige sko, i hvert fall ikke røde.

Siden kjolen er veldig "mye", så ville jeg ha tonet ned på alt tilbehør, gjør det litt enkelt.

Du kunne også hatt en Elysian cardigan til:

Elysian cardigan Marshmallow | MATCH nettbutikk

Anonymkode: 58226...b87

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden kjolen ser ut som en diger bløtkake, ville jeg tonet veldig ned og brukt minimalt med smykker og farger. Nude sko og veske, et diskret armbånd kanskje, ikke så nøye om det er gull eller sølv.

Anonymkode: 455cc...042

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker også forholdsvis nedtonet tilbehør, ettersom kjolen er såpass mye i seg selv. Enten nude sko og veske som AB over her foreslår, eller sko og veske i sølv, hvis du vil matche smykkene dine. Du kan også sette en blomst i håret i en rosafarge, hvis du har lyst, det er sommerlig og feminint😊 Om du skal gå til anskaffelse av nye sko/sandaler, vil jeg anbefale disse fra Tamaris, de er utrolig behagelige å gå i selv om de er høye :) Jeg har litt "vanskelige" føtter, men holdt ut i 8 timer uten å bli nevneverdig sliten i føttene, selv om jeg både gikk og danset. (Samme sandal i beige/nude her).

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg ville vurdert gull smykker og ikke sølv.

ALDO og Even&Odd har flere sko og vesker med blomster mønster. De er dessverre ikke i skinn. Selges på Zalando.

Ellers ville jeg gått for fargene rosa, beige eller brunt på tilbehør. 

Uten tittel - 09. juni 2026 kl. 04.16.24.png

Anonymkode: 662bd...8ce

Alt for mye mønster!! Kjolen er jo masse allerede.

Anonymkode: 05734...b7c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Flott kjole 

Jeg ville brukt sko og veske i brunt. 

Anonymkode: a7505...de6

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp noe som du føler du kan bruke til andre anledninger også, ikke at det bare skal passe denne kjolen. Noe enkelt i beige, hvitt eller brunt f.eks blir anvendelig.

Og så burde du tenke over at armbånd/ringer/veske ikke er med detaljer som lett hekter seg til stoffet i kjolen og potensielt kan ødelegge den 😊

Anonymkode: 098fe...37c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alt for mye mønster!! Kjolen er jo masse allerede.

Anonymkode: 05734...b7c

Og mønster som ikke matcher!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må alle kjoler godkjennes av brud?   Så hvis du har 40 kvinner i bryllupet må alle sende bilde og få kjole godkjent?

Anonymkode: aa7d2...f1f

Skrevet

Hei. Utrolig fin🤩 kunne du kanskje prøvd noen smykker og sko i en kald farge? Tror kanskje du hadde kledd det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...