Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er kjempevanlig at indre kjønnslepper er lengre enn de ytre. 

Anonymkode: ca669...6f4

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg liker lange indre kjønnslepper😍. Kona har over gjennomsnittet store lepper. Det er digg, jeg elsker vulvaen hennes! 🥰
Mye mer tennende og sexy for min del, enn bittesmå lepper.

Kanskje bare tilpasse dem litt?
Men:
Du må være komfortabel med kroppen din, det er viktigst.❤️

Endret av Hedonborealis
Skrevet

Jeg hadde samme usikkerthet og bestilte time hos Volvat for reduksjon. Der fikk jeg så mye kunnskap og demonstrasjon i hvordan de fungerte og hvorfor de fungerte så godt. En av testene var at hun kastet de sammen for å se om de klistret seg sammen, det gjorde de, og da sa hun at en reduksjon her vil gjøre deg tørr og medføre kløe og sårhet. Eneste indikasjon jeg hadde for reduksjon var smerter ved gange da ene leppa hang seg konstant fast i trusa, men det sa hun var pga fødselsskaden som uansett var planlagt rekonstruksjon på. Hun hadde rett i at den innvendige oprasjonen ordnet det. Jeg fikk ikke det jeg ønsket på Volvat, men betalte 2500 for å få verdens beste underlivsselvtillit og kunnskap til å sette pris på det jeg har. DA snakker vi god lege, som gir det som trengs, ikke det som ønskes.

Dette var min case, så finnes det damer som faktisk "må" ha operasjon fordi deres naturlige ikke fungerer godt nok. Bestill deg en Volvat time e.l. Fortell nøyaktig hva som plager og hvorfor og hør hva de sier. Det er du som skal leve med dette og det er tidkrevende og bortkastet tid å gå å lure. 

Og btw, kjønnslepper og annet vev der nede er svært tøyelig. Det skal det være både med tanke på temperaturregulering, seksuell opphisselse og fødsler. Så ikke fortvil over at de kan strekkes langt😊

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Lange kjønnslepper er dritsexy.

Anonymkode: 3c234...54f

Enig. Og alle kompiser er enig. 

Ts, bare legg fra deg denne kvinnebaby tankegangen at kroppen din ikke er fin nok og lær deg å elsk deg selv. 

Samboeren min har bollemus, hun var også misfornøyd med musa si i starten av forholdet, men etter mye positiv oppmerksomhet fra meg så lærte hun å akseptere musa slik den er. Vært samboer i 22 år, har ikke hørt henne si noe negativt om musa på 21 år. Tvert om, i de siste årene kommer hun med intern humor om den,slik som, jeg byr på bolle når vi kommer hjem eller vil du ha bolle til lunsj eller middag 

Anonymkode: 91c49...0e0

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Google wall of vagina.

Anonymkode: 72688...b28

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg var med datteren min på konsultasjon for dette hos en stor anerkjent kjede som driver med plastikk kirurgi. Hun var inne hos legen og de vurderte det, sa de kunne fikse det med en gang og hun fikk lokalbedøvelse mens de fikset det. Jeg satt bare å ventet i mens. Tok svært kort tid, kostet 15K og hun ble veldig fornøyd og har ikke hatt noe å si på det etterpå. Jeg vet ikke mer, så selvfølgelig  verken hvordan det var før eller etter. Hun fikser dette for noen år siden når hun var 17 år. Plager det deg, gå å få fikset det, ikke noe å lure på:)

Anonymkode: 21c66...c16

Og operere på friske kroppsdeler er dealbreaker i en annen liga enn "lange kjønnslepper" noen gang ville vært.

Anonymkode: 8d594...d84

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og operere på friske kroppsdeler er dealbreaker i en annen liga enn "lange kjønnslepper" noen gang ville vært.

Dealbreaker for deg kanskje, men nå er det snakk om TS sin kropp og da er det hennes mening som gjelder. Hennes mål er jo ikke å tilfredsstille deg. Hun får veiledning av lege når hun oppsøker hjelp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (1 minutt siden):

Dealbreaker for deg kanskje, men nå er det snakk om TS sin kropp og da er det hennes mening som gjelder. Hennes mål er jo ikke å tilfredsstille deg. Hun får veiledning av lege når hun oppsøker hjelp.

Enhver lege som løser et problem som sitter 100% mellom ørene, ved å anbefale operasjon på en helt annen del av kroppen, burde ikke ha lov til å jobbe som lege.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Enhver lege som løser et problem som sitter 100% mellom ørene, ved å anbefale operasjon på en helt annen del av kroppen, burde ikke ha lov til å jobbe som lege.

Hvordan vet du at det er casen med damene i denne tråden?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også en som er lengre enn den andre, og har vel ærlig talt ikke akkurat estetisk pent understell sånn helhetlig sett. Den som er for lang hos meg er faktisk en plage og gir meg ubehag, og gynekologisk kirurg har bekreftet jeg er innafor (de kan måle dette) for å beskjære. Privat selvsagt, offentlige skal mye til før man får dette gjennom. Har ikke gjort det ennå, og vil bare poengtere at selv om jeg får min korrigert vil det fremdeles være ulikheter, og jeg må gjennom ekstremt store inngrep dersom de skal bli helt like osv.. Sistnevnte vil jeg ikke gjennomgå, jeg vil kun ha det utført så det ikke plager og gir smerter.

Så vi er absolutt flere, og så lenge det ikke plager deg i hverdagslivet så trenger du ikke gruble for mye over dette.

Anonymkode: 4a7c9...772

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opererte for 1,5 år siden og angrer ikke ett sekund på det. Mine gnagde og plaget meg fysisk, men var også en psykisk belastning i form av skam og forhindret meg i sexlivet. Etter operasjon er de fortsatt ikke bittesmå og stikker utenfor de ytre, men nå kan jeg kle meg i alt jeg vil uten å få ting i klem, kan sykle osv uten plager. Jeg ventet vel i 20 år før jeg turte å gjøre noe med det. Skulle ønske jeg gjorde det før. 

Anonymkode: d53f4...91c

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hei.

Jeg har siden jeg kan huske å ha vert usikker på mine kjønnslepper. Altså i mitt hode er de utrolig uvanlige. Og jeg syns det er vanskelig å snakke om til og med til legen. Jeg har ganske lange indre kjønnslepper. Den eine er mye lenger enn den andre. Jeg kan dra den helt bak til anus hullet og noen cm til. Den krymper når jeg ikke strekker den ut men syns fortsatt den er for lang. Hater tanken på å ha sex grunn av at den kan vere i veien, gutter har sagt de ikke finner hullet og det er nok pga leppene. Hater at noen vil gå ned på meg pga usikkerheten rundt størrelsen på meg nedentil så da sier jeg nei. Jeg har ikke engang hatt barn. Jeg eg i begynnelsen av 20 årene mine. 

Hjelp, er det noe galt med meg

Anonymkode: dd66f...add

Nei, det er ikke noe galt med deg. 

Om du vil at noen skal gå ned på deg eller ikke det bestemmer du fullt og helt selv, uavhengig av størrelsen på kjønnsleppene dine. En mann som er interessert i deg for den personen du er, han bryr seg ikke om størrelsen på kjønnsleppene dine, han blir tent av deg uansett. 

Men jeg skjønner at noen kan bekymre seg for dette, om hvordan de ser ut. Men det er feil fokus å ha, for det kan være med på å ødelegge mye av selvbildet og gleden ved å ha sex/være intim med noen. 

Kropp er kropp, og alle er forskjellige. 

Anonymkode: 44033...864

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rundt 50 prosent har lengre indre enn ytre kjønnslepper, så det er så vanlig. Helt ærlig er det jo egentlig mer spennende enn kun en strek synes jeg som kvinne selv. Har selv aldri fått klager fra menn på dette. Vet det er vanskelig, men du er helt sikkert veldig fin som du er♥️

Anonymkode: 5c417...006

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har selv lange indre kjønnslepper og var superflau i 20-årene, men har aldri truffet en mann som har et problem med det. Det er helt vanlig, og menn som tiltrekkes av kvinner blir faktisk tiltrukket av alt det kvinnelige og blir dritglade når de får ha sex.

Anonymkode: e76e1...c92

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2026 den 23.51):

Hei.

Jeg har siden jeg kan huske å ha vert usikker på mine kjønnslepper. Altså i mitt hode er de utrolig uvanlige. Og jeg syns det er vanskelig å snakke om til og med til legen. Jeg har ganske lange indre kjønnslepper. Den eine er mye lenger enn den andre. Jeg kan dra den helt bak til anus hullet og noen cm til. Den krymper når jeg ikke strekker den ut men syns fortsatt den er for lang. Hater tanken på å ha sex grunn av at den kan vere i veien, gutter har sagt de ikke finner hullet og det er nok pga leppene. Hater at noen vil gå ned på meg pga usikkerheten rundt størrelsen på meg nedentil så da sier jeg nei. Jeg har ikke engang hatt barn. Jeg eg i begynnelsen av 20 årene mine. 

Hjelp, er det noe galt med meg

Det er ikke noe galt med deg🫠 .. det er guttene det er noe galt med, som ikke finner veien inn😁
Å gå ned på en kvinne, betyr lidenskap og begjær pga smak og duft.. da gjør det bare enda mere tennende å se ulike lengder, som forsåvidt bare er normalt👏

Denne lidenskapen kommer med alderen, modenhet og for å beroligge kvinnen, om at alt er i skjønneste orden🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.6.2026 den 0.34):

Kosta det deg mye? I pris

Hei jeg er manm, sett fra min vinkel.så har du normale lepper, ulike i fasong er normalt, langr er like normalt som korte. Vil ikke skryte, men har sett ganske mange opp gjennom årene. At gutter ikke finner hullet sier mer om deres erfaring enn dine lepper. De aller aller fleste som du slipper til der nede vil elske at du har slikr lepper.  La de gå ned på deg, nyt det. Jeg digger at damene har litt  der nede, sexy pirrende og utolig sexy. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.6.2026 den 19.34):

Rundt 50 prosent har lengre indre enn ytre kjønnslepper, så det er så vanlig. Helt ærlig er det jo egentlig mer spennende enn kun en strek synes jeg som kvinne selv. Har selv aldri fått klager fra menn på dette. Vet det er vanskelig, men du er helt sikkert veldig fin som du er♥️

Anonymkode: 5c417...006

Helt enig med deg, jo mer synlig jo mer spennende

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Har det samme, og jeg har brukt mange år av livet mitt på å være usikker! Særlig i tenårene! Heldigvis har jeg blitt eldre og har dermed lært meg at det er helt vanlig og at mange menn synes det er attraktivt :)

Anonymkode: c15a6...9e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...