Gjest Donna Skrevet 23. april 2006 #22 Skrevet 23. april 2006 Huff, det er sånne ting jeg frykter hvis jeg skal ha barn. har ikke noe godt råd dessverre. Jeg vet bare at jeg hadde ALDRI turt å oppføre meg sånn mot mine foreldre. Det hadde nok fått fatale følger både i fysisk avstraffelse, og i tillegg hadde de nok tatt noe vekk fra meg som betydde VELDIG mye for meg. De mangler jo respekt for dere da. Jeg hadde ikke funnet meg i sånn oppførsel fra mine barn, men nøyaktig hvordan jeg hadde taklet det vet jeg ikke :o ← Fysisk avstraffelse er ihvertfall det verste du kan gjøre mot barna dine - i tillegg er det forbudt ved lov og du kan risikere å bli straffet for det (heldigvis). Du får barn som lystrer deg fordi de frykter deg - og ikke fordi de respekterer deg. Søk heller profesjonell hjelp - eller overse jentenes utbrydd. De er såpass store at de vil snart vokse det av seg uansett.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #23 Skrevet 23. april 2006 (endret) Innlegget er slettet i hht. regelverket. Du kan ikke poste innlegg som inneholder: Personangrep/persondebatter Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner. Remyline Moderator Endret 23. april 2006 av Remyline
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå