Gå til innhold

Vanvittig munnbruk

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Huff, det er sånne ting jeg frykter hvis jeg skal ha barn. har ikke noe godt råd dessverre. Jeg vet bare at jeg hadde ALDRI turt å oppføre meg sånn mot mine foreldre. Det hadde nok fått fatale følger både i fysisk avstraffelse, og i tillegg hadde de nok tatt noe vekk fra meg som betydde VELDIG mye for meg. De mangler jo respekt for dere da. Jeg hadde ikke funnet meg i sånn oppførsel fra mine barn, men nøyaktig hvordan jeg hadde taklet det vet jeg ikke :o

Fysisk avstraffelse er ihvertfall det verste du kan gjøre mot barna dine - i tillegg er det forbudt ved lov og du kan risikere å bli straffet for det (heldigvis). Du får barn som lystrer deg fordi de frykter deg - og ikke fordi de respekterer deg.

Søk heller profesjonell hjelp - eller overse jentenes utbrydd. De er såpass store at de vil snart vokse det av seg uansett.

Skrevet (endret)

Innlegget er slettet i hht. regelverket.

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

Personangrep/persondebatter

Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner.

Remyline Moderator

Endret av Remyline

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...