AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:14 #1 Skrevet mandag kl. 17:14 MÅ man holde brudens tale i bryllup? Nesten så jeg ikke ønsker et bryllup bare pga det, syntes det hadde vært en skikkelig plage å måtte gjøre, gjør alle det? Anonymkode: a153f...147 1
Kålrota Skrevet mandag kl. 18:12 #2 Skrevet mandag kl. 18:12 I min omgangskrets er det vanlig, men man velger jo selv. Ei venninne laget en film på forhånd, fordi hun ikke ville tale på dagen.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:30 #3 Skrevet mandag kl. 19:30 Nope. Hverken jeg eller mannen holdt tale i bryllupet vårt. Vi sa noen ord som velkomst og takk for oppmøte bare og det var spontant og enkelt. Anonymkode: 508aa...e8c 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:31 #4 Skrevet mandag kl. 19:31 Jeg har aldri opplevd det i bryllup selv. Bare sett det på tv den gangen prinsesse Sofia holdt en tale til Carl Philip. Han så rimelig sjokkert ut så var nok ikke vanlig i hans krets heller 😅 Anonymkode: 3869b...6fe
Daria Skrevet mandag kl. 19:41 #5 Skrevet mandag kl. 19:41 Man må ingenting. Jeg har vært i bryllup helt uten taler, etter brudeparets ønske. 1 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:43 #6 Skrevet mandag kl. 19:43 Jeg hadde skrevet en tale, og la den under tallerkenen min, men sa til toastmasteren vår at i utgangspunktet stod jeg ikke på talerlisten. Det ga meg friheten til å eventuelt holde den. Jeg valgte å droppe det og ga den til mannen min etterpå i stedet. Det ga meg ro i sjelen og frihet til å nyte dagen å vite at jeg ikke skulle holde tale. Anonymkode: 88610...e64 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:50 #7 Skrevet mandag kl. 19:50 Eg skrev en sang til brugdommen, som alle skulle synge, i stadenfor. Anonymkode: 20494...3ee
BeeKind Skrevet mandag kl. 19:50 #8 Skrevet mandag kl. 19:50 Vi hadde, men jeg ville. Vi hadde derimot ikke brudevals eller noe dansegulv i det hele tatt. Man kan gjøre akkurat som man vil, det er ditt bryllup 😊
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:06 #9 Skrevet tirsdag kl. 08:06 Jeg holdt ingen slik tale i mitt bryllup. Jeg er sterk motstander av at man på en slik dag skal være nødt til å gjøre ting man ikke vil. F.eks. synes jeg tradisjonen med å klirre på glasset for at brudeparet skal kysse er utrolig teit. Det samme med at man som brud forventes å skulle danse med sin egen far, svigerfar osv...Jeg ga tydelig beskjed om at sånt tull utgår på vår bryllupsfest. Dere gjør det som passer for dere. Min forlover var veldig nervøs for å holde tale til meg, og jeg sa det gikk helt fint at hun ikke gjorde det. Hun er min beste venninne og det betyr mer for meg at hun har en hyggelig dag enn at jeg skal få en tale som hun gruer seg til å holde. Anonymkode: ae769...4fc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå