AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Anbefal en værstasjon? Jeg har hatt flere værstasjoner og alle jeg har hatt har etter en tid mistet kontakten med utesensoren - til tross for nye batterier og korrekt rekkevidde. Netatmo sin værstasjon koster 1800 kr og er helt uaktuelt, det er for dyrt. Men det må da finnes andre typer som er billig og bra eller? Anonymkode: 7dac4...783
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Anbefal en værstasjon? Jeg har hatt flere værstasjoner og alle jeg har hatt har etter en tid mistet kontakten med utesensoren - til tross for nye batterier og korrekt rekkevidde. Netatmo sin værstasjon koster 1800 kr og er helt uaktuelt, det er for dyrt. Men det må da finnes andre typer som er billig og bra eller? Anonymkode: 7dac4...783 De billige er ikke laget for å vare. Det må jo være bedre å bruke 1800 på noe bra, enn 600 kr flere ganger på noe du må bytte ut etter kort tid? Anonymkode: 8746c...cad 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå