AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Jeg styret litt med en fyr, så var han i utelandet for en over en mnd siden, så hadde han det vel gøy med en jente der, fra et annet land, så ser jeg nå at hun henger i storbyen her, er ikke det litt sykt? Hun har aldri vært her, og en mnd etterpå så drar hun til storbyen her med vennene sine, for å oppsøke han jeg styrer med da? Hun legger ut story med håp om å møte han vel. Bor nesten to timer unna, finnes det virkelig kvinner som er så gale etter menn? Anonymkode: 7aaf7...c16 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #2 Skrevet 8. juni Hvordan i all verden fant du ut av det frøken detektiv? Det er psykt om du saumfarer hans digitale plattformer for å følge med på hbem han følger, hvem som følger han for så å begynne å følge de som følger han.. Psykt psykt psykt. Anonymkode: 6fe20...40a 16 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni #4 Skrevet 8. juni Det er så mange rare innlegg her om dagen at man må lure på om hele psykiatrien har tatt sommerferie. Styret med.. dere høres ikke ut som kjærester, så dette angår vel ikke deg. Hvordan vet du så mye om hun andre? Er du så gal etter han du styret med? Anonymkode: 5939a...51c 22 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni #5 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er så mange rare innlegg her om dagen at man må lure på om hele psykiatrien har tatt sommerferie. Styret med.. dere høres ikke ut som kjærester, så dette angår vel ikke deg. Hvordan vet du så mye om hun andre? Er du så gal etter han du styret med? Anonymkode: 5939a...51c Jeg avsluttet jo med han pga dette. Anonymkode: 7aaf7...c16 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #6 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvordan vet du det? Anonymkode: dd9c3...f94 Fordi han hadde bilde sammen og når du går inn finner du alt. Er ikke så vanskelig å se ting når du trykker på tags. Anonymkode: 7aaf7...c16
AnonymBruker Skrevet 8. juni #7 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er så mange rare innlegg her om dagen at man må lure på om hele psykiatrien har tatt sommerferie. Styret med.. dere høres ikke ut som kjærester, så dette angår vel ikke deg. Hvordan vet du så mye om hun andre? Er du så gal etter han du styret med? Anonymkode: 5939a...51c Seff når man holder på er man forelsket i hverandre, denne dama var bare engangs. Så oppsøker hun, er jo ikke normalt. Anonymkode: 7aaf7...c16
AnonymBruker Skrevet 8. juni #8 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg avsluttet jo med han pga dette. Anonymkode: 7aaf7...c16 Jaja, da er det slutt. Du går videre i livet og tenker att du skal være glad du er kvitt han. Med slutt betyr også desverre att han kommer til å gå videre i livet også. Anonymkode: 6b3ed...60d 6
AnonymBruker Skrevet 8. juni #9 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jaja, da er det slutt. Du går videre i livet og tenker att du skal være glad du er kvitt han. Med slutt betyr også desverre att han kommer til å gå videre i livet også. Anonymkode: 6b3ed...60d Ok? Tror du ikke jeg skjønner det. Haha. Anonymkode: 7aaf7...c16
AnonymBruker Skrevet 8. juni #10 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg avsluttet jo med han pga dette. Anonymkode: 7aaf7...c16 Så hvorfor fortsetter du å stalke? Anonymkode: 6c710...cad 8 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Seff når man holder på er man forelsket i hverandre, denne dama var bare engangs. Så oppsøker hun, er jo ikke normalt. Anonymkode: 7aaf7...c16 Oppførselen din er heller ikke normal. Anonymkode: 6c710...cad 7 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #12 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg styret litt med en fyr, så var han i utelandet for en over en mnd siden, så hadde han det vel gøy med en jente der, fra et annet land, så ser jeg nå at hun henger i storbyen her, er ikke det litt sykt? Hun har aldri vært her, og en mnd etterpå så drar hun til storbyen her med vennene sine, for å oppsøke han jeg styrer med da? Hun legger ut story med håp om å møte han vel. Bor nesten to timer unna, finnes det virkelig kvinner som er så gale etter menn? Anonymkode: 7aaf7...c16 Overvåker du henne? Kanskje ikke styre så mye? Anonymkode: 396eb...882
Macro Skrevet 8. juni #13 Skrevet 8. juni Fy flate du må ha mye fritid, vill fantasi og sjuke stalkingevner. Du og hun dama er jo da muligens ganske like? Hvorfor gidder du å bry deg om dette i det hele tatt?😅 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #14 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Bor nesten to timer unna, finnes det virkelig kvinner som er så gale etter menn? Du mener ei som deg, som legger deg etter en mann som går etter alle kvinnene han kan? Anonymkode: 1f42f...e83 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #15 Skrevet 8. juni Den eneste gale der er vell deg🤭 Slutt å stalke, og kom deg videre👍 Anonymkode: 30d28...915
AnonymBruker Skrevet 8. juni #16 Skrevet 8. juni For det er null sjans han har invitert henne dit, mener du? Anonymkode: 2d8b4...e2f 1
Snok1 Skrevet 8. juni #17 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg avsluttet jo med han pga dette. Anonymkode: 7aaf7...c16 Da er jo saken lukket. Gå videre. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #18 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Seff når man holder på er man forelsket i hverandre, denne dama var bare engangs. Så oppsøker hun, er jo ikke normalt. Anonymkode: 7aaf7...c16 Det mest naturlige å anta her, er jo at han har invitert henne. Selvfølgelig. Anonymkode: 89faf...331 6
AnonymBruker Skrevet 8. juni #19 Skrevet 8. juni For alt du vet hadde de det så hyggelig sammen, og hun sa hun ønsket å oppleve Norge/byen deres. Han har sikkert syntes dette var en fin idé, og vipps så er hun her. Det er ikke din sak, det er ikke galskap fra hennes side sånn uten videre. Du vet ingenting om bakgrunnen til hvorfor hun faktisk dro til byen. Kanskje er hun stalker? Kanskje ble hun invitert. Kanskje hadde hun helt tilfeldigvis faktisk planlagt turen før hun møtte "fyren din". Uansett faktisk årsak så er posten din der som fremstår som galskap her, fordi du poster kun for å spekulere ondskapsfullt. Anonymkode: 6c55d...244 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni #20 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun har aldri vært her, og en mnd etterpå så drar hun til storbyen her med vennene sine, for å oppsøke han jeg styrer med da? Anonymkode: 7aaf7...c16 Hvorfor sier du dette hvis du har avsluttet det? Hun og han har jo mest sannsynlig kontakt videre og møtes mens hun er her. Det er helt naturlig at hun ikke poster om dét på story, slikt holder man jo privat. Anonymkode: 89faf...331 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå