AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Ja opphissende og artig med riktig person. Anonymkode: 1b156...4cc
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Ja, med kjæresten. Anonymkode: ff83b...23b
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden Nei, jeg har forsøkt i flere forhold, men det blir bare så ufattelig kleint, og jeg henger meg opp i at mannfolka skriver ting de ikke klarer å holde i virkeligheten. Anonymkode: 30b30...03f 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden Kommer an på. Menn generelt er skikkelig dårlig på sexting, og blir bare avtent av hvor dårlige de er til å lese rommet. Å holde på spenning, pirre og tease er det erfaringsmessig ikke mange som får til. Noen får det til, og da er det gøy. k37 Anonymkode: 406b4...3af
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden Nei. Har gjort litt i forhold, men ble bare skuffet over "løfter" og fantasier som tydeligvis kun var bra tanker i øyeblikket. Ikke noe som ble fulgt opp ved anledning. Anonymkode: 6088e...726
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden Ja elsker det K48. Men ikke med hvem som helst..må være noen jeg tenner på. Anonymkode: 63411...0ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå