AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Jeg har fått studieplass på 2 ulike mastere. Den første er master i pedagogisk-psykologisk rådgivning ved UIO, den andre er spesialpedagogikk ved USN Drammen. Noen som har erfaring med disse studiene og kan gi noen råd? Anonymkode: 10fe0...5b8
AnonymBruker Skrevet 8. juni #2 Skrevet 8. juni Jeg går master i pedagogikk med spesialisering i spesialpedagogikk på USN Drammen. Det har vært litt rufs, usikker på om jeg kan kalle det oppstartsproblemer? Noen emner har vært veldig bra og opplevdes som nyttige mens andre igjen har vært kaotiske og svært dårlige, men jeg tror vårt kull har bidratt til mer struktur og orden med innspill og tilbakemeldinger (og varsling). Jeg liker masteren godt til nå, har bare to emner igjen og så master-skriving. Anonymkode: 273d6...02c
AnonymBruker Skrevet 8. juni #3 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg går master i pedagogikk med spesialisering i spesialpedagogikk på USN Drammen. Det har vært litt rufs, usikker på om jeg kan kalle det oppstartsproblemer? Noen emner har vært veldig bra og opplevdes som nyttige mens andre igjen har vært kaotiske og svært dårlige, men jeg tror vårt kull har bidratt til mer struktur og orden med innspill og tilbakemeldinger (og varsling). Jeg liker masteren godt til nå, har bare to emner igjen og så master-skriving. Anonymkode: 273d6...02c Takk for tilbakemelding! Det var nyttig info. Kan jeg spørre hvilke emner du opplevde som nyttige? Og virker masteren relevant for arbeidslivet? Anonymkode: 10fe0...5b8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå