Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg står dessverre i en veldig vanskelig økonomisk situasjon som har kommet av helt andre grunner enn "luksusfellen". Men jeg prøver å rydde opp og jeg prøver å få ting til å gå rundt. Men jeg er så rystet over kundebehandlere hos Intrum kundeservice som jeg har vært  kontakt med på chat. Jeg vet ikke om det er ett eller flere mennesker dette dreier seg om, men jeg har hatt ett par samtaler der hvor jeg hyggelig spør om helt vanlige spørsmål og avklaringer rundt gjelden jeg har der. 

Kundebehandler har svart meg direkte frekt og med en ovenfra og ned holdning. Slik at jeg ble helt satt ut. Er det greit at slike mennesker jobber med mennesker der mange er i en sårbar situasjon? Er det andre enn meg som har opplevd dette? Jeg klarer å heve meg over det, men jeg kjenner at jeg blir rasende på vegne av mennesker som har det enda tøffere enn meg, og er langt, langt nede. Har de noe utdannelse de som sitter der?

Jeg må legge til at jeg til slutt fikk hyggelig hjelp av en dame via telefon.

Kom over denne artikkelen som jeg synes var veldig god. Den burde bli obligatorisk å lese av disse "kundebehandlerne".  

Gi økonomisk helsehjelp på blå resept!

Anonymkode: 997ac...5ad

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg står dessverre i en veldig vanskelig økonomisk situasjon som har kommet av helt andre grunner enn "luksusfellen". Men jeg prøver å rydde opp og jeg prøver å få ting til å gå rundt. Men jeg er så rystet over kundebehandlere hos Intrum kundeservice som jeg har vært  kontakt med på chat. Jeg vet ikke om det er ett eller flere mennesker dette dreier seg om, men jeg har hatt ett par samtaler der hvor jeg hyggelig spør om helt vanlige spørsmål og avklaringer rundt gjelden jeg har der. 

Kundebehandler har svart meg direkte frekt og med en ovenfra og ned holdning. Slik at jeg ble helt satt ut. Er det greit at slike mennesker jobber med mennesker der mange er i en sårbar situasjon? Er det andre enn meg som har opplevd dette? Jeg klarer å heve meg over det, men jeg kjenner at jeg blir rasende på vegne av mennesker som har det enda tøffere enn meg, og er langt, langt nede. Har de noe utdannelse de som sitter der?

Jeg må legge til at jeg til slutt fikk hyggelig hjelp av en dame via telefon.

Kom over denne artikkelen som jeg synes var veldig god. Den burde bli obligatorisk å lese av disse "kundebehandlerne".  

Gi økonomisk helsehjelp på blå resept!

Jeg har hatt en del inkasso og har kontaktet flere inkasso selskap og har bare møtt på hyggelige folk 

Anonymkode: afb9e...f5b

AnonymBruker
Skrevet

Har også hatt endel inkasso oppgjennom årene og har bare møtt på hyggelige mennesker, særlig hos Kredinor og Lindorff. 

Om du møter på frekke og nedlatende kundebehandlere flere ganger så kan du klage. 

Anonymkode: cf3da...7b8

AnonymBruker
Skrevet

Dem bør trå forsiktig. Jeg kjenner folk som har tatt livet sitt på grunn av økonomi. Så dem bør strekk ut en hånd, ikke ha en ovenfra og ned holdning. Jeg har hjulpet ei venninne selv som slet økonomisk. Hun hadde en utestående faktura til meg. Så ringte det en person som skulle hjelpe henne med å finne ut hvor mye gjeld hun hadde rundt om kring. Jeg rinte henne og sa at hei. Jeg kan hjelpe deg. Du vet at jeg er god på økonomi. Du må aldri være redd for å spørre om råd. Jeg prøver å dryppe litt kunnskap her og der til henne. Og sannelig så har hun blitt gjeldsfri. Også på huset. Er så stolt av henne. Jobba knallhardt. 

Anonymkode: e9f32...4e2

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du tror inkassoselskapene er vanskelig, prøv å finn løsning med skattemyndighetene.. 

Altså, politikerne snakker om hvor dårlig inkassoselskapene behandler mennesker, mens de samtidig står til ansvar for den verste bøddelen i systemet. 

Anonymkode: 8d108...d88

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har også hatt endel inkasso oppgjennom årene og har bare møtt på hyggelige mennesker, særlig hos Kredinor og Lindorff. 

Om du møter på frekke og nedlatende kundebehandlere flere ganger så kan du klage. 

Anonymkode: cf3da...7b8

Ja de jeg har snakket med hos Kredinor har vært hyggelige. Men det har vært gjentatte ganger helt elendig hos Intrum. Sikkert samme person da.. angrer på at jeg ikke tok bilde av chat, da kunne jeg klaget. 

AnonymBruker
Skrevet

Har null erfaring med slik kontakt heldigvis, men er åpen for at de som der sitter på kundeservice har svært mange rare og slitsomme samtaler i løpet av en arbeidsdag. At det kan gå ut over tålmodighet og humør er forståelig, selv om de skal opptre profesjonelt.

Anonymkode: 66db0...060

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har null erfaring med slik kontakt heldigvis, men er åpen for at de som der sitter på kundeservice har svært mange rare og slitsomme samtaler i løpet av en arbeidsdag. At det kan gå ut over tålmodighet og humør er forståelig, selv om de skal opptre profesjonelt.

Anonymkode: 66db0...060

Altså, det har man jo som både lege, lærer, barenhageansatt osv. også. Man behandler mennesker med respekt allikevel.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså, det har man jo som både lege, lærer, barenhageansatt osv. også. Man behandler mennesker med respekt allikevel.

Det finnes jo folk i disse yrkene som ikke er hyggelige og respektfulle også. 

Anonymkode: e1cae...5ae

AnonymBruker
Skrevet

Alle yrker og arbeidsplasser har ansatte som ikke passer inn eller gjør det de burde. Du har nok vært uheldig 

Anonymkode: e1cae...5ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...