AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Sliter med en intens hodepine når jeg prøver og få orgasme, og rett etterpå. Intensitet og varighet på stimulering har ingenting å si, og det skjer hver eneste gang. Dette er smertefullt. Tips og råd? Hjelp! Anonymkode: 95239...d17
AnonymBruker Skrevet 8. juni #2 Skrevet 8. juni Fremprovoserer du orgasme eller kommer det naturlig under sex? Er det forskjell på hodepinen? Anonymkode: 5c764...01f
AnonymBruker Skrevet 8. juni #3 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fremprovoserer du orgasme eller kommer det naturlig under sex? Er det forskjell på hodepinen? Anonymkode: 5c764...01f Jeg har ikke sex. Det kommer uansett. Paracet hjelper, men da må jeg ta 1mg. Ingen forskjell. Har opplevd det en gang tidligere og da varte det ca 20 min, og ble med den ene gangen. Nå skjer det hver gang, men gir seg heldigvis etter noen minutter. Dette er så vannvittig grusomt. Anonymkode: 95239...d17
AnonymBruker Skrevet 8. juni #4 Skrevet 8. juni Bruker du noen form for antidepressiva? Jeg fikk dette da jeg brukte ssri. Anonymkode: f396d...bf6
AnonymBruker Skrevet 8. juni #5 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bruker du noen form for antidepressiva? Jeg fikk dette da jeg brukte ssri. Anonymkode: f396d...bf6 Nei. Ingen medisiner. Anonymkode: 95239...d17
Snok1 Skrevet 8. juni #6 Skrevet 8. juni Jeg kan få det, men det varer ikke mer enn ett minutt eller to, og intensiteten er ikke voldsom.
AnonymBruker Skrevet 8. juni #7 Skrevet 8. juni Min kone fikk dette etter at hun kom i overgangsalderen. Vi måtte avbryte før hun nådde klimaks, når hun begynte å kjenne tegn til hodepinen. Heldigvis døde ikke sexlivet helt ut som følge av dette. Etter hvert forsøkte hun gradvis å nærme seg orgasmen, og etter omlag 5 år lyktes det endelig igjen. Gynekologen hadde visst lite å bidra med. Min teori er at årsaken var muskelspenninger som bygde seg opp i nakken, i stedet for i andre deler av kroppen. Jeg tror litt av trikset var bevisst å slappe av når orgasmen nærmet seg, i stedet for å jage den. Når det endelig fungerte igjen ble det veldig bra! Anonymkode: aca54...ecc 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #8 Skrevet 8. juni Ja, har kronisk migrene og første orgasmehodepine opplevde jeg for et par år siden. Etter hvert som årene har gått har jeg lært kroppen å kjenne i fht. dette: Merker jeg trykk i hodet eller spenning i nakken så avslutter jeg selv om det kan oppstå midt i en orgasme. Det hjelper også mye å ta seg god tid for min del. Jeg har fått hodepine uttallige ganger i etterkant, men ikke like langvarig når jeg har avsluttet tidsnok. Jeg er enig med deg. Det er grusomt og ekstremt ødeleggende. Anonymkode: c6013...629
piggrokken Skrevet 8. juni #9 Skrevet 8. juni Har du vært i en mindre trafikkulykke? Jeg (M) sleit med det i noen år etter jeg ble påkjørt bakfra i et lyskryss. Gikk over etter noen år, men spesielt rett etter orgasme var så smertefullt at jeg tok en pause fra alt som hadde med sex å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 8. juni #10 Skrevet 8. juni Ikke lenge siden det var en annen tråd her om eksakt det samme. Jeg tror hun fikk et godt svar tilslutt. Søk litt så finner du det nok. Anonymkode: 0dac6...9a2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni piggrokken skrev (3 timer siden): Har du vært i en mindre trafikkulykke? Jeg (M) sleit med det i noen år etter jeg ble påkjørt bakfra i et lyskryss. Gikk over etter noen år, men spesielt rett etter orgasme var så smertefullt at jeg tok en pause fra alt som hadde med sex å gjøre. Ingen trafikkulykke. Anonymkode: 95239...d17
AnonymBruker Skrevet 8. juni #12 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, har kronisk migrene og første orgasmehodepine opplevde jeg for et par år siden. Etter hvert som årene har gått har jeg lært kroppen å kjenne i fht. dette: Merker jeg trykk i hodet eller spenning i nakken så avslutter jeg selv om det kan oppstå midt i en orgasme. Det hjelper også mye å ta seg god tid for min del. Jeg har fått hodepine uttallige ganger i etterkant, men ikke like langvarig når jeg har avsluttet tidsnok. Jeg er enig med deg. Det er grusomt og ekstremt ødeleggende. Anonymkode: c6013...629 Har ikke migrene og har aldri slitt med hodeverk. Anonymkode: 95239...d17
AnonymBruker Skrevet 9. juni #13 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 8.6.2026 den 21.45): Har ikke migrene og har aldri slitt med hodeverk. Anonymkode: 95239...d17 Husk at det som fungerer for meg kanskje kan fungere for deg også selv om du ikke har noe form for migrene. Kronisk migrene og orgasmehodepine trenger ikke å ha noen sammenheng, forøvrig. Anonymkode: c6013...629
AnonymBruker Skrevet 10. juni #14 Skrevet 10. juni Ta en tur til legen. Du kan få resept på medisin som skal brukes før samleie 🙂 Trenger ikke å ha noen ulykker eller migreneanfall for å utløse spenningshodepine. Kroppen er anspent, rett og slett. Anonymkode: 5696f...876
AnonymBruker Skrevet 10. juni #15 Skrevet 10. juni Jeg har hatt det noen ganger, kjennes som knivstikk i hodet. Gikk til legen fordi jeg ble litt skremt, men det var ikke uvanlig og heldigvis helt ufarlig. Nå har jeg ikke opplevd det på ett år. Anonymkode: ce436...cfa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå