Gå til innhold

Burde Christian Eriksen legge opp?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Andre gang han faller om på banen. Til stor fortvilelse for fans, spillere, media og arrangør. 

Kanskje han mener selv at han kan fortsette karrieren, men det vel på tide å ta hensyn til andre enn kun seg selv nå? 

Anonymkode: 1eed0...449

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig 

Anonymkode: 45d76...83d

AnonymBruker
Skrevet

Han bør bestemme det selv i samråd med familien. Fans og media bør ikke ha noe ord med i laget. 

Anonymkode: 6a4e1...acf

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har vel operert inn hjertestarter? 

Anonymkode: f1955...631

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Han bør bestemme det selv i samråd med familien. Fans og media bør ikke ha noe ord med i laget. 

Anonymkode: 6a4e1...acf

Det er allerede andre hensyn enn Eriksen personlig. Han har f.eks ikke lov til å spille i Italia. Der har Italia allerede blandet seg inn og vist at det ikke bare er opp til Eriksen. 

Nå bør kanskje Eriksen vurdere ikke bare ut fra egne interesser, men også om han stadig skal utsette publikum, media, med- og motspillere og arrangører for dette. 

Anonymkode: 1eed0...449

AnonymBruker
Skrevet

Det tenker jeg legene vet mer om enn meg. Ser selvfølgelig dramatisk ut når det skjer, men jeg kan ikke feltet. Er jo mange med ICD som har fått en haug med hjertestanser, også uten særlig belastning. Men hvis belastningen av å være toppidrettsutøver drastisk øker risikoen kan det godt hende han bør legge opp. Det får han avgjøre i samråd med leger og familien. 

Anonymkode: 4ce76...556

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja han bør legge opp. Jeg vet feks fotballspillere fra motstanderlagene er forsiktige med å gå grundig inn i taklinger på Eriksen. Da de er redd for å ha skyld i en evt ny hjertestans. 

Anonymkode: 9ae23...e58

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja han bør legge opp. Jeg vet feks fotballspillere fra motstanderlagene er forsiktige med å gå grundig inn i taklinger på Eriksen. Da de er redd for å ha skyld i en evt ny hjertestans. 

Anonymkode: 9ae23...e58

Da burde motspillerne ta seg en bolle, makan til pingler burde ikke spille på det nivået. Om legen har klarert han for spill så er det ikke noe motspillere bør tenke på, eller får skyld i. 

Anonymkode: 16025...577

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...