AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Hva er deres favoritt veskemerker og modeller? Mine er nok Louis Vuitton sin Neverful og Mulberry Bayswater Anonymkode: 9c441...1aa 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #2 Skrevet 8. juni Min favoritt veske er by far iste på sommeren😊 men går utifra at du mener sånn veske jenter bruker. Anonymkode: 00011...992
AnonymBruker Skrevet 8. juni #3 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min favoritt veske er by far iste på sommeren😊 men går utifra at du mener sånn veske jenter bruker. Anonymkode: 00011...992 Hehe det du snakker om heter vel væske😅 Anonymkode: 9c441...1aa 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #4 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hehe det du snakker om heter vel væske😅 Anonymkode: 9c441...1aa Tja blander ofte væske, vaske, og veske Anonymkode: 00011...992
AnonymBruker Skrevet 8. juni #5 Skrevet 8. juni Alexander McQueen, Loewe og mulberry. Anonymkode: f0f2e...672 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #6 Skrevet 8. juni Litt lavere prisklasse her: Cos, The Horse og har en veske på ønskelisten fra Elleme. Anonymkode: fe9ec...053 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #8 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tja blander ofte væske, vaske, og veske Anonymkode: 00011...992 Flytende heter væske. Ikke veske. Så da tok du feil Anonymkode: ff6c2...898 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #9 Skrevet 8. juni Mulberry Bayswater står på ønskelista mi ❤️ Ellers liker jeg veldig godt veskene fra det britiske merket Tusting, særlig Holly og Kimbolton. Anonymkode: d1d82...6b4 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #10 Skrevet 8. juni Mulberry Bayswater er det ikke, den angrer jeg på jeg kjøpte så den burde jeg sikkert solgt.. Favorittvesken min som jeg alltid tyr til er den billigste jeg har fra RalphLauren faktisk.. Anonymkode: 03e64...97c 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni Synes Mulberry Bayswater er nydelig! Faktisk så nydelig at jeg kjøpte den en gang i den tiden man fikk den for rundt 7000 (tror jeg - noen år siden). Den var og er skikkelig fin, men solgte den etter et års tid for jeg fikk ikke til å bruke den. Alt for stor og tung til å henge på armen. Skikkelig upraktisk. Jeg synes fortsatt den klassiske og diskre stilen til Mulberry er finest. Lurer på å kjøpe meg en Alexa. I de siste årene har jeg falt for vintage skinnvesker fra 60 og 70- tallet. Anonymkode: 3a9b1...c9d 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #12 Skrevet 8. juni Jeg har alltid vært glad i Mulberry og har flere 20 - 25 år gamle vesker derfra, men nå synes jeg de har blitt for dyre. Nå ser jeg på Strathberry og ønsker med en Kite tote. Anonymkode: 75524...1d9 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå