lillesnillelilla Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Hva kan man bruke store mengder oregano til? Har altfor mye oregano i hagen til at det er vits i å tørke alt....
Million Skrevet 8. juni #2 Skrevet 8. juni Du kan prøve å ha en "italiensk sommer" og lage så mye mat som mulig, inspirert av det italienske kjøkken som bruker mye oregano? Eller du kan kaste deg på bølgen og få dilla på den fantastisk gode kylling-og-pasta-retten "Marry Me Chicken"? Den inneholder oregano. Det finnes mange oppskrifter på nettet i litt ulike varianter, og de to jeg har sett på og bruker som grunnlag, finner du her og her. De har riktignok tørket oregano i seg, men kan du ikke bruke fersk og hakke den og ha i? Se hvordan det blir? Den første av de to linkene jeg gir er den beste, synes jeg. Går du for nummer to, bytt ut kyllingbryst med kyllinglårfilet. Det er mye, mye saftigere og bedre å bruke. Jeg har også økt litt av noen ingredienser etter smak og behag. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #3 Skrevet 8. juni Lage chimichurri? Eller denne https://ottolenghi.co.uk/pages/recipes/roasted-chicken-legs-dates-olives-capers der det også skal brukes frisk oregano (helst gresk, men uansett). Anonymkode: a243c...b9c
AnonymBruker Skrevet 8. juni #5 Skrevet 8. juni Jeg bruker mye oregano. Bruker det på pizza, på ostesmørbrød og i pastaretter med tomatsaus. Anonymkode: 64db5...f2a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå