Gå til innhold

Pollenallergi og ekstrem trøtthet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer egentlig bare på om det er flere som opplever det samme. Denne våren har jeg vært så ekstremt trøtt og utmattet, og har fått rett og slett dårlig kondis. Jeg plages med pollenallergi, tar Aerius daglig. Har tidligere tatt Zyrtec, men denne fungerer som sovemedisin på meg, så det går ikke. 
Flere som blir ekstremt trøtte av allergi? Jeg kan sove 12 timer og fortsatt være sliten. Av andre symptomer er det hovne og kløende øyner som er mest fremtredende. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har reagert kraftig i år. Tung pustet,snørr renner, øynene røde og klør. Hes og trøtt. Alt er et ork. Blir sliten av å gå opp trappa. Har økt doseringen av aerius, øyedråper og nesespray. Men fortsatt veldig plaget.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så absolutt. Man blir trøtt og sliten av at kroppen hele tiden jobber mot noe den ikke tåler og man blir attpåtil trøtt av pollenmedisin (tabletter).

Jeg er veldig allergisk mot bjørkepollen og er som en zombie de ukene det pågår. Sovner nesten på jobb og ligger på sofaen i halvsvime på ettermiddagene. Til vanlig trenger jeg lite søvn (6-7,5 t) og er lys våken. 

Anonymkode: c8871...99a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...