Gjest Chrizzy Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 Hei! Noen som vet hva den vaksinen de får i 2 klasse heter? Gutten min fikk vaksine i går. I ettermiddag kom han til meg og viste armen. Den var virkelig hard og hoven, nesten hele overarmen, ikke på undersiden. Syns det var litt mye dette? Noen som vet noe om det?
Gjest Virvel Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Poliovaksine kanskje? Ta kontakt med skolen. Jeg hadde en lignende reaksjon på en annen vaksine, det var fryktelig ubehagelig, men helt ufarlig.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 ring legevakta og hør. men er sikkert helt naturlig. jeg fikk bla røde prikker over hele kroppen når jeg tok bcg- vaksina.
tuji Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 Dette er helt normalt, ikke noe det er nødvendig å kontakte lege for.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #5 Skrevet 23. april 2006 Hei Det er nok Poliovaksinen, siste (4.) dose. sønnen din har fått - den gis vanligvis rundt 3. klasse. på barneskolen. Noen barn får en reaksjon på denne vaksinen i form av ømhet og hevelse rundt instikk stedet. Det er helt ufarlig og går over etter noen dager. Noen barn får også feber som går raskt over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå