anonym0987654321 Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Har pratet med en mann ca 1 måned på snapchat. Vi bor noen timer unna hverandre, så spurte han meg på date. Det gikk fint og det var god kjemi men ingen kyss. Så ble det date nr 2, 5 dager etterpå. Jeg dro til han. Det var veldig koselig, han lagde mat til meg og vi hadde god kjemi. Han sa flere ganger at ja neste gang så skulle vi ha gjort det og det og at ban hadde gledet seg til jeg skulle komme. Vi kysset fortsatt ikke på slutten for vi begge var så nervøse, men ga hverandre 2 lange klemmer. Så har han vært mindre aktiv på snap. Spurte etter en stund om han ville møtes igjen, da svarte han at han visste ikke om han fikk tid denne uken. Jeg sa på en hyggelig måte at hvis han ikke ønsket å treffes mer så var det helt greit også. Han svarte med at han ønsket å treffes mer, men at bare denne uken var nok litt travel. Så er han stille på snap i dag. Burde jeg ta det som et tegn eller?
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Er jo ikke alltid at enkelte uker ikke passer, og for han så passer det ikke nå. Det er ingen avvisning fra hans side, men noen ganger kommer livet imellom. Du får se an uka, for neste uke kan han være like aktiv på snap igjen og ikke har det så travelt. Så får du heller gi han et kyss når dere treffes igjen. Anonymkode: fef27...f44 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden anonym0987654321 skrev (10 minutter siden): Har pratet med en mann ca 1 måned på snapchat. Vi bor noen timer unna hverandre, så spurte han meg på date. Det gikk fint og det var god kjemi men ingen kyss. Så ble det date nr 2, 5 dager etterpå. Jeg dro til han. Det var veldig koselig, han lagde mat til meg og vi hadde god kjemi. Han sa flere ganger at ja neste gang så skulle vi ha gjort det og det og at ban hadde gledet seg til jeg skulle komme. Vi kysset fortsatt ikke på slutten for vi begge var så nervøse, men ga hverandre 2 lange klemmer. Så har han vært mindre aktiv på snap. Spurte etter en stund om han ville møtes igjen, da svarte han at han visste ikke om han fikk tid denne uken. Jeg sa på en hyggelig måte at hvis han ikke ønsket å treffes mer så var det helt greit også. Han svarte med at han ønsket å treffes mer, men at bare denne uken var nok litt travel. Så er han stille på snap i dag. Burde jeg ta det som et tegn eller? Huff. Det er så vanskelig. Så slitsomt! Jeg orker ikke dating. Kanskje du overtenker ? Anonymkode: aa749...5fa
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden anonym0987654321 skrev (1 time siden): Spurte etter en stund om han ville møtes igjen, da svarte han at han visste ikke om han fikk tid denne uken. Jeg sa på en hyggelig måte at hvis han ikke ønsket å treffes mer så var det helt greit også. Han svarte med at han ønsket å treffes mer, men at bare denne uken var nok litt travel. Så er han stille på snap i dag. Burde jeg ta det som et tegn eller? Ta det med ro! Han sa jo selv at han ikke hadde tid denne uken. Det betyr ikke at han ikke ønsker å treffes mer. Jeg synes det er et rødt flagg å konkludere så fort. Anonymkode: 076e7...dbc
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden All denne overtenkingen, og så spør du om råd på kvinneguiden. Her vil majoriteten si rødt flagg, si at du fortjener så mye mer, at ALLE menn alltid er på konstant om de virkelig har falt for en kvinne. Men da skal jeg røpe en hemmelighet til deg, alle menn er ikke slik, og kanskje han bare er usikker og redd, veldig mye å gjøre eller 15 andre ting jeg ikke orker å ramse opp. Anonymkode: 6efe9...a2e
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Hmm hvor gammel er denne mannen? Er dette en 60 åring? Anonymkode: 31ffc...9e9
Victoria95 Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Sikker på han ikke skjuler noe? Pass på hvis det er en mann som har sånn mønster og atferd! Har vært borti helt lik mann! Ga meg klamydia, så ble han kald etter han fikk det!!
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ta det med ro! Han sa jo selv at han ikke hadde tid denne uken. Det betyr ikke at han ikke ønsker å treffes mer. Jeg synes det er et rødt flagg å konkludere så fort. Anonymkode: 076e7...dbc Veldig rødt flagg å svare sånn… Hvordan skal han ha tid til henne, hvis han ikke vil prioritere henne? Hva slags jobb har han som gjør at han er unnskyldt for å ikke ha tid? Alle har tid hvis man er intressert. Anonymkode: 31ffc...9e9
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Han kan være opptatt med jobb eller andre ting som skjer i livet, kan du ikke bare avvente og se litt før du stresser både deg selv og han? Tror mange har veldig dårlig tid og det er ikke nødvendigvis et sunnhetstegn at noen slipper alt de har i hendene så tidlig i en daringfase heller. (og om han poster bilder av natur eller annet random på story er det sikkert ikke et tegn på noe som helst) Anonymkode: 8642f...f0a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå