Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mulle_*
Skrevet

Jeg beg å vikariere i en bedift for snart 2 år siden.

Trives og de er fornøyde. jeg veksler mellom ulike avdelinger. kan være ulike plasser i Norge.

Nå reagerer andre på at de ike tilbyr meg fast jobb. Andre har fått tilbud som har vert der kortere tid som vikar.

Nå ringte de senest i dag og ville ha meg for en periode.

hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du i et vikariat i noens sykdomsfravær eller i annen eksisterende stilling? Eller kaller de deg bare vikar, mens du egentlig er midlertidig ansatt uten å vikariere FOR noen?

Hvilken bransje er du i? Er du fagorganisert?

Skrevet
Er du i et vikariat i noens sykdomsfravær eller i annen eksisterende stilling? Eller kaller de deg bare vikar, mens du egentlig er midlertidig ansatt uten å vikariere FOR noen?

Hvilken bransje er du i? Er du fagorganisert?

Ja vikar i sykdomstilfeller og ved ekstraoppdrag. Nå skal det sies, jeg har ikke bedt om fast stilling. jeg er aldri på et oppdrag mer enn 3 mnd, så kan det gå en mnd osv.

Ja, er organisert.

De vil gjerne beholde meg,men reagerer på holdningen.

Skrevet

Har du snakket noe med ledelsen der da? Om du ikke sier noe og syns det er "greit" å gå vikar så er jeg det fint for de.

Tror jeg ville snakket litt med sjefen. Ymtet frempå at du trenger noe fast nå, hva slags muligheter det er for det og evnt spørre om de kan være referanse om du finner en fast stilling (et annet sted) du har lyst til å søke på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...