amz Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Hei! Er det noen her som har erfaring med tantra? Jeg er nysgjerrig på hva slags erfaringer dere har gjort dere, enten det gjelder personlig utvikling, relasjoner, intimitet eller meditasjon. Hva fikk dere ut av det, og var det noe som overrasket dere? Både positive og negative erfaringer er interessante å høre om.
Hedonborealis Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Vi har oppdaget Tantra-massasje og praktiserer det i forholdet vårt. Tantra inneholder mange sanselige og oversanselige elementer, som energioverføring osv. vi er ikke der (ennå), men jo mer man lærer om tantra, jo mer mening gir dette. Massasjen er helt magisk. Yoni- og lingammassasje gir helt sinnsyke og dype orgasmer. Ved en god massasje kjennes orgasmen i hele kroppen, etter den har bygget seg opp i lang tid før utløsningen. Egding kan det også kalles. Dama får mange dype og intense orgasmer med helkroppsmassasje imellom. Vi kan holde på i 2 timer. penetrasjon med penis skjer, men er bare en bitteliten del av hele festen. Ser vi tilbake på den slags sex vi hadde tidligere: kos, forspill, litt slikking, suging, så penetrasjon, ler vi. Det var dårlig sex det, i forhold til tantra-sexen vår. 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:50 #3 Skrevet søndag kl. 20:50 Hedonborealis skrev (3 timer siden): Vi har oppdaget Tantra-massasje og praktiserer det i forholdet vårt. Tantra inneholder mange sanselige og oversanselige elementer, som energioverføring osv. vi er ikke der (ennå), men jo mer man lærer om tantra, jo mer mening gir dette. Massasjen er helt magisk. Yoni- og lingammassasje gir helt sinnsyke og dype orgasmer. Ved en god massasje kjennes orgasmen i hele kroppen, etter den har bygget seg opp i lang tid før utløsningen. Egding kan det også kalles. Dama får mange dype og intense orgasmer med helkroppsmassasje imellom. Vi kan holde på i 2 timer. penetrasjon med penis skjer, men er bare en bitteliten del av hele festen. Ser vi tilbake på den slags sex vi hadde tidligere: kos, forspill, litt slikking, suging, så penetrasjon, ler vi. Det var dårlig sex det, i forhold til tantra-sexen vår. Hvor får dere kunnskapen fra? Anonymkode: fbc91...94a 1
Hedonborealis Skrevet søndag kl. 22:32 #4 Skrevet søndag kl. 22:32 Jeg syntes sexlivet vårt var blitt for kjedelig. Mye rutine, dama fikk ikke orgasme, selv om vi prøvde mye forskjellige leketøy. Vi fant til slutt en G-punkt-dildo i stål (bøyd som en banan og med kule i hver ende). Den ga i hvertfall orgasme. Jeg har alltid likt å massere og leste et sted om hva kvinner fortalte om Yoni-massasje. Hva den gjorde med dem. Massasjen virket å være en bryter som aktiverte uante sanser hos dem, en døråpner til et helt nytt, fritt og åpent forhold til kroppen og seksualiteten sin. Jeg kjøpte meg boka „Yoni Massage: Awakening Female Sexual Energy“ av Michaela Riedl (finnes også bok om Lingam-massasje av henne) og senere Blossoming Into Bliss: A Woman's Healing and Sexual Awakening av Suriya Nicole Nitschke. Dessuten finnes det noen gode podcast. Siden norsk ikke er morsmålet mitt, har jeg ingen norske å anbefale, men det finnes noen gode videoer på norsk om Tantra på Youtube, det vet jeg. Vi har ikke vært på kurs eller seminar ennå, men dama er gira og har lyst til det. Så hun sjekker hva som finnes. Jeg er lite interessert i Tantra-festivaler som driver med partnerbytte. Noen bedre enn dama mi finnes ikke for meg. Men vi får se hvor reisen går... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå