AnonymBruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Jeg kunne før poste anonymt til snapkartet uten at navnet mitt ble synlig, men nå er den funksjonen borte. Jeg har sett flere som poster anonymt på snapkartet nå, men jeg kan ikke. Har vært sånn i et år cirka nå. Hvorfor ? Anonymkode: 8d239...f60
AnonymBruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg kunne før poste anonymt til snapkartet uten at navnet mitt ble synlig, men nå er den funksjonen borte. Jeg har sett flere som poster anonymt på snapkartet nå, men jeg kan ikke. Har vært sånn i et år cirka nå. Hvorfor ? Anonymkode: 8d239...f60 Får fra snapchat help AI (https://help.snapchat.com/hc/no) at: Sitat Snapchat-servere er utformet for å automatisk slette uåpnede Snapper etter 31 dager. Chatter blir automatisk slettet som standard 24 timer etter at alle i samtalen har sett chatten, eller 31 dager etter at chatten ble sendt, avhengig av hva som kommer først. Du kan endre innstillingene for å slette chatter etter at du har sett dem, 24 timer etter visning, eller syv dager etter visning. Alle i samtalen kan endre disse innstillingene, og en statusmelding vil varsle alle om endringen. Anonymkode: 3a260...b56
AnonymBruker Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni Tror ikke en kan sende anonymt Anonymkode: 3a260...b56
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Tror ikke en kan sende anonymt Anonymkode: 3a260...b56 Jo før var det et valg hvor kunne velge anonym til snap kart Og du der over, det er chatten det ai svarte. Her var story på snapkart Anonymkode: 8d239...f60
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni Bare spekulerer, men det kan jo være forskjell i appene mellom operativsystemer, f.eks iOS får nye funksjoner først. En annen teori er jo at det kan være Snapchat+ funksjonalitet nå. Anonymkode: 00f6e...0ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå