Gjest gjest1 Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 Tok en Somadril + en paracet før jeg la meg i gr, rundt 02-03. Var så oppe rundt mellom ni og elleve, og tok en Somadril + Paracet til. Kan jeg drikke i kveld? Kan jeg kjøre bil i kveld? Nei, tenkte ikke å gjøre begge deler samtidig, men å velge... Evt ta trikk til sentrum og ikke drikke... min mor (ingen helsefaglig utdannelse), mente jeg kunne ta en pils og se hvordan det går, for jeg er vant til medisiner. Jeg tenker vel også egentlig det, men ville bare høre
Gjest gjest1 Skrevet 20. april 2006 #2 Skrevet 20. april 2006 Somadril har varseltrekant på seg, ogs skal man visst ikke drikke på de.. Men hvor "lenge etter" gjelder det?
Gjest baby-E Skrevet 20. april 2006 #3 Skrevet 20. april 2006 om du ikke har tatt somadril siden klokken ni, så skal nok ikke det være noen problem
Gjest gjest1 Skrevet 20. april 2006 #4 Skrevet 20. april 2006 om du ikke har tatt somadril siden klokken ni, så skal nok ikke det være noen problem ← Så bra! Da blir det øl i kveld Blir bare EN øl, skal prøve å vinne t pokerspill og da må hodet være klart
Madammen Skrevet 21. april 2006 #5 Skrevet 21. april 2006 Når jeg har tatt Somadril og Paracet tidlig om morgenen og kvelden før, har jeg merket at jeg tåler alkohol mye dårligere i ca 1 døgn etterpå - så vær forsiktig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå