Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest StoreSky
Skrevet

Sjeldent. Men felle en tåre eller to av trist filmer kan jeg gjøre..

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Ikke så ofte. Men i dag klarer jeg ikke stoppe.

Skrevet

Gråter som regel minst en gang i uka. Jeg kan gråte fordi jeg er glad, trist, sint, redd eller sliten. Gråter også av filmer.

Skrevet

Kan felle en tåre pga en trist film, bok eller historie. Men bortsett fra hvis noe forferdelig skjer gråter jeg sjelden.

Gjest gjesta
Skrevet

Ganske ofte, jeg tar lett til tårene.

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet

Det kommer jo veldig an på da..

I en periode nå har jeg nesten gråte hver dag!

Andre ganger kan det går uker mellom sikkert.. Gråter egentlig ikke så lett..

Skrevet

Lenge gråt jeg nesten aldri. Så kom jeg inn i et forhold som ikke var bra for meg, og gråt en gang i blant. Så kom jeg meg ut av det, og gråt veldig ofte. Nå gråter jeg sjeldenere igjen, mest etter en krangel eller hvis det skjer noe veldig trist (alvorlig sykdom i familien/vennekretsen, dødsfall, etc.)

Skrevet
Ikke så ofte. Men i dag klarer jeg ikke stoppe.

:klem::troest:

Selv gråter jeg vel lett. Jeg er følsom om følelser griper fort tak i meg fysisk. Da avreagerer jeg ved å felle en tåre eller to. Spesielt etter stressende situasjoner.

Skrevet

Jeg gråter i vildens sky, har alltid gjort det, og kommer sikkert til å fortsette med det også...

Skrevet

så mange sipper det var her! jeg griner hver gang jeg ser en trist film selv om jeg bare såvidt zapper innom den.... blir fryktelig lett rørt! :( det er slitsomt. men er en stund siden sist jeg gråt pga livet mitt.... det skjer nok snart, siden jeg er litt manisk dep....

Skrevet
Jeg gråter i vildens sky, har alltid gjort det, og kommer sikkert til å fortsette med det også...

:) Det er på en måte litt fint å vite at vi er flere. Og det er godt å kjenne med seg selv at det ikke er så ille å ta til tårene innimellom. Før syntes jeg det var veldig pinlig, men nå bare slipper jeg de løs. :ler:

Som regel føles alt mye bedre ut etterpå også!

:)

Skrevet

Gråter stadig vekk...er helt sinnsykt lettrørt. Gråter for alt mulig, om jeg blir glad, trist, sint, lei, redd, nervøs...you name it. Ganske plagsomt.

Skrevet

Jeg gråter ganske lett og når jeg først gråter - ja, da gråååter jeg da.

Gjest camillo
Skrevet

Jeg griner når jeg trenger det. Det varierer heldigvis ganske mye hvor ofte det er! :)

Skrevet

Det varierer, men jeg reagerer ofte med tårer når jeg blir rasende.

Det er ganske irriterende.

Er jeg sliten skal det jo mindre til enn ellers, men jeg kan bli sentimental over bøker og filmer.

De gangene jeg gråter og virkelig gråter for å ha noe å gråte for, da skjer det så å si alltid enten i dusjen eller under dyna.

Gjest Gjesta
Skrevet

Føler jeg gråter hele tiden, jeg, men gråter veldig sjeldent av filmer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...