Gjest Jalileh Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 Skulle kjøpe meg nattlysolje i dag i mot PMS, men ble anbefalt Femal i stedet. Dama på helsekosten mente det var mye bedre i mot PMS og overgangsplager enn hva nattlysolje er. Har noen her erfaringer med Femal? Tell meeeeee.
Tusenfryd Skrevet 20. april 2006 #3 Skrevet 20. april 2006 Da flytter vi den til kropp og helse. Tusenfryd - moderator
Gjest Hufsa Skrevet 21. april 2006 #5 Skrevet 21. april 2006 Jeg bruker femal mot PMS plager, og er veldig godt fornøyd.. Tror jammen jeg ikke hadde klart meg uten.
Gjest Jalileh Skrevet 21. april 2006 #6 Skrevet 21. april 2006 Jeg bruker femal mot PMS plager, og er veldig godt fornøyd.. Tror jammen jeg ikke hadde klart meg uten. ← Så godt å høre. Ja hun på Helsekosten sa at hun hadde fått mange gode tilbakemeldinger, men jeg var nå litt skeptisk da. Så jeg håper at de er verdt det. Takk for svar.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #7 Skrevet 27. april 2006 Jeg har prøvd det. Jeg blir veldig depressiv før mensen. Alt er helsvart. I tillegg så har jeg litt kortere lunte. Etter en pms-periode så var jeg rimelig desperat. Fikk et tips fra en venninne om å prøve Femal. Startet rett etter at jeg var ferdig med mens og neste pms-periode ble helt anderledes Fikk så god effekt at jeg ikke turte å trappe ned fra 2 til 1 tablett om dagen. Anbefales på det varmeste. Venninnen min fikk anbefalt produktet at gynokologen sin.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #8 Skrevet 27. april 2006 hva inneholder femal da?hva er det som gjør at det funker? jeg vil også prøve,tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #9 Skrevet 27. april 2006 Søk på Femal her på forumet. Jeg vet det har vært diskutert tidligere. Bl.a. så var det en link til importøren
Gjest Blubberella Skrevet 24. april 2009 #10 Skrevet 24. april 2009 Hei! Jeg er ny her og fant frem denne tråden om Femal. Jeg prøvde dette produktet for noen år siden og fikk mye mindre PMS, men jeg endte opp med hormonforstyrrelse etter 3 mnd bruk... Produktet skal jo visstnok ikke inneholde østrogen, og er jo anbefalt av både gynekologer (som ei skrev over her) og damer som bruker produktet. Derfor lurer jeg bare på om det bare var tilfeldig at jeg fikk hormonforstyrrelse akkurat da, eller om det er flere som har opplevd en såpass sterk bivirkning av produktet? Beklager hvis jeg skremmer noen bort fra å prøve produktet. Jeg ser jo foreløpig ut til å være nærmest den eneste som har opplevd dette (har søkt rundt på internett)...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå