AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden En mann tuller å kaller meg kjæresten blant folk ute for å tulle, så plutselig sier han jeg er bare kåt jeg og ser på meg så sier han at «neida jeg liker det også» Anonymkode: cb4b7...78a
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden og? Hva vil du ha tilbakemelding på? Anonymkode: 4ca90...59e 4
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): En mann tuller å kaller meg kjæresten blant folk ute for å tulle, så plutselig sier han jeg er bare kåt jeg og ser på meg så sier han at «neida jeg liker det også» Anonymkode: cb4b7...78a Slik umoden oppførsel hadde jeg styrt unna. Anonymkode: 7c9d8...8b7 7
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): og? Hva vil du ha tilbakemelding på? Anonymkode: 4ca90...59e Hva slags type menn snakker sånn Anonymkode: cb4b7...78a 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva slags type menn snakker sånn Anonymkode: cb4b7...78a Ulike typer menn. Umulig å bedømme utifra kun dette. Anonymkode: 658d8...f8a 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hva slags type menn snakker sånn Anonymkode: cb4b7...78a Er du seriøs nå? Anonymkode: 5a39d...1e4 3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden Gjetter at det er den mye omtalte «Klanydiamannen» det er snakk om her igjen? Anonymkode: f078a...dfc 2 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Styr heller unna han du har drevet og styret med for han høres styrete ut og dette blir bare noe styr. Anonymkode: 6cc12...78b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå