AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni Jeg har levert lottokupong hver uke i årevis. I dag hadde jeg 5 rette - og vant 90 kroner. 4 rette var 45 kroner. Det er jo helt latterlig. Noen forslag til spill med bedre premier (ikke toppremie) ? Anonymkode: ff9bb...427
AnonymBruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har levert lottokupong hver uke i årevis. I dag hadde jeg 5 rette - og vant 90 kroner. 4 rette var 45 kroner. Det er jo helt latterlig. Noen forslag til spill med bedre premier (ikke toppremie) ? Anonymkode: ff9bb...427 Eneste jeg vinner på er bingoria hos norsk tipping. Er kun med når gevinsten er 10000 eller mer. Spiller max for 100kr. Vunnet på 2 år 50000. Anonymkode: 172df...5a3
AnonymBruker Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har levert lottokupong hver uke i årevis. I dag hadde jeg 5 rette - og vant 90 kroner. 4 rette var 45 kroner. Det er jo helt latterlig. Noen forslag til spill med bedre premier (ikke toppremie) ? Anonymkode: ff9bb...427 Microsoft lotto, som bruker microsoft poeng.😊 Anonymkode: 9cedb...0f7
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni Sett pengene i fond eller aksjer. Anonymkode: 3cf22...ed2 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har levert lottokupong hver uke i årevis. I dag hadde jeg 5 rette - og vant 90 kroner. 4 rette var 45 kroner. Det er jo helt latterlig. Noen forslag til spill med bedre premier (ikke toppremie) ? Anonymkode: ff9bb...427 Det betyr vel at du har tall som mange andre har. Bytt ut tallene? Anonymkode: 2f302...32c
AnonymBruker Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Eneste jeg vinner på er bingoria hos norsk tipping. Er kun med når gevinsten er 10000 eller mer. Spiller max for 100kr. Vunnet på 2 år 50000. Anonymkode: 172df...5a3 Så etter de 100 er brukt, blir det ikke mer spilling? Hvor mye har du igjen av de nå? Anonymkode: 00a03...fb9
Hololo Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det betyr vel at du har tall som mange andre har. Bytt ut tallene? Anonymkode: 2f302...32c nytter jo ikke akkurat det, om du ikke klare å velge tall som gir topp premie, noe som er svært usansynlig. 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:41 #8 Skrevet søndag kl. 16:41 Kjøp aksjer i BWLPG istedet....hinsides utbytte 4 ganger i året!! Stiger som ett uvær også. Energi er tingen Anonymkode: 10dc6...743
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:14 #9 Skrevet søndag kl. 18:14 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøp aksjer i BWLPG istedet....hinsides utbytte 4 ganger i året!! Stiger som ett uvær også. Energi er tingen Anonymkode: 10dc6...743 Ja, 50 kr i uken i innskudd blir vanvittig med penger. Anonymkode: 00a03...fb9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå