Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har levert lottokupong hver uke i årevis. I dag hadde jeg 5 rette - og vant 90 kroner. 4 rette var 45 kroner. Det er jo helt latterlig. Noen forslag til spill med bedre premier (ikke toppremie) ? 

Anonymkode: ff9bb...427

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har levert lottokupong hver uke i årevis. I dag hadde jeg 5 rette - og vant 90 kroner. 4 rette var 45 kroner. Det er jo helt latterlig. Noen forslag til spill med bedre premier (ikke toppremie) ? 

Eneste jeg vinner på er bingoria hos norsk tipping. Er kun med når gevinsten er 10000 eller mer. Spiller max for 100kr. Vunnet på 2 år 50000.

Anonymkode: 172df...5a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Microsoft lotto, som bruker microsoft poeng.😊

Anonymkode: 9cedb...0f7

AnonymBruker
Skrevet

Sett pengene i fond eller aksjer.

Anonymkode: 3cf22...ed2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det betyr vel at du har tall som mange andre har. Bytt ut tallene?

Anonymkode: 2f302...32c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Eneste jeg vinner på er bingoria hos norsk tipping. Er kun med når gevinsten er 10000 eller mer. Spiller max for 100kr. Vunnet på 2 år 50000.

Anonymkode: 172df...5a3

Så etter de 100 er brukt, blir det ikke mer spilling? Hvor mye har du igjen av de nå?

Anonymkode: 00a03...fb9

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det betyr vel at du har tall som mange andre har. Bytt ut tallene?

Anonymkode: 2f302...32c

nytter jo ikke akkurat det, om du ikke klare å velge tall som gir topp premie, noe som er svært usansynlig.

• Liker 1
Skrevet

Kjøp aksjer i BWLPG istedet....hinsides utbytte 4 ganger i året!! Stiger som ett uvær også. Energi er tingen

Anonymkode: 10dc6...743

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjøp aksjer i BWLPG istedet....hinsides utbytte 4 ganger i året!! Stiger som ett uvær også. Energi er tingen

Anonymkode: 10dc6...743

Ja, 50 kr i uken i innskudd blir vanvittig med penger.

Anonymkode: 00a03...fb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...