Gå til innhold

Om man ser bort fra personlighet....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det av UTSEENDE til en mann som gjør at du kan bli interessert i starten? Ansikt? normalvektig? Trent? Utrent?  Hår på hode? Liten nese? Hårete armer?

Anonymkode: 8bf6b...ec0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ansiktsuttrykket. Om han utstråler trygghet og har et fint smil.

Anonymkode: c0789...2f6

• Liker 6
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Øynene. 

Anonymkode: cacf1...f5e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Liker det meste, så lenge mannen er fin.

Anonymkode: 25a4c...f0f

AnonymBruker
Skrevet

Smilet og øynene, uten tvil. 

Anonymkode: 10cae...66c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg faller ikke for utseende, men personlighet, intelligens, empati og utstråling. Han må være blid. 

Utseendemessig faller det meste i smak. Mye/lite hår på hodet eller kroppen, stor/liten nese, tynn og hengslete eller litt mage. Det eneste jeg virkelig ikke liker, er brune/møkkete tenner. Tennene må være rene og på plass. De kan godt være ikke-hvite skjeve, men ikke borte.

Anonymkode: 80b2d...e12

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Smilet og øyene, uten tvil. Varmt smil, sånn når man smiler med øyene og ser... Omsorgsfull ut. Og ellers... Intelligens, kunne føre knteressante samtaler på naturlig vis, og til slutt... Hendene! Den eneste som er rent fysisk 🫣😜

Viktigst av alt er autentisitet og genuin energi, trygg selvfølelse (not to be mistaken for confidence)

Anonymkode: f0891...745

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Personlighet topper alt, samt sjarm, glimt i øyet, humor, osv. 

Med det sagt så er det visse fysiske trekk jeg fortere trekkes mot. Jeg liker menn som ikke ser særlig overfladiske ut. Kanskje litt rufsete hår eller jord på buksene (hahah), liker hårvekst i ansiktet, brunt, mellomlangt hår, brune, snille øyne, høy (jeg er 180), rolig og trygg stemme samt store hender. Dette er på ingen måte noe jeg aktivt ser etter, det er bare noe jeg finner svært attraktivt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Øynene er viktige. Litt feminint og ydmykt blikk. Jeg tenner sinnsykt på det. 

Pene, litt store hender. Jeg har ganske store hender selv, så det passer fint.

Har likt ulike kropper, men passer nok best med en som er både trent og har litt å være glad i/myk og kosete.

Jeg liker både glatte og hårete menn, men ikke midt imellom.

Både hår på hodet og skalla er fint. 

Anonymkode: fcf54...34f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har falt for alle mulige utseender opp gjennom tidene. Har absolutt ingen preferanser utenom normal hygiene. 

Men er veldig kresen på personlighet. 

Anonymkode: 058f0...594

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hva er det av UTSEENDE til en mann som gjør at du kan bli interessert i starten? Ansikt? normalvektig? Trent? Utrent?  Hår på hode? Liten nese? Hårete armer?

Anonymkode: 8bf6b...ec0

Hvis vi kun går på utseende så er min type Høy, men ikke for høy, typisk mellom 1.80 og 1.90 (er 1.68 selv). Han har mørkt hår. Gjerne brune øyne, men blå går også fint. Han er muskuløs, men ikke for muskuløs (ikke treningssenter-typen, hvis du skjønner). Smilehull er et pluss. Han er trent, men jeg har egentlig ikke sansen for sixpack., så ikke for trent.  Han kan godt ha masse hår på hodet, men ikke være en apekatt på kroppen ;)  Og ja, tatoveringer er et stort pluss!!! - men ikke så mange at de sklir over i hverandre og hele kroppen ser malt ut. 

Anonymkode: f8d28...661

Skrevet

Helhet og utstråling. Jeg kan legge merke til enkelttrekk som flott hår, pene øyne eller veltrente overarmer, men det skal mer til for å vekke interesse utover forbigående estetisk anerkjennelse.

• Liker 1
Skrevet

Syns veltrente underarmer med synlige sener kan være ekstremt sexy, og øyne og smil absolutt. I det vises egentlig mye av personligheten og da. 

AnonymBruker
Skrevet

Når du spurte så jeg for meg en kjekk mann. Han utstråler ro og trygghet.

Så slo det meg at han jeg ser for meg er omringet av folk, i samtale, og derfor smiler og ler. Ville jeg sett på han to ganger på gata, eller i køa på butikken? Nei, jeg ville nok ikke det. For smilet er avgjørende for å vekke interessen min.

Anonymkode: ce070...b32

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helheten. Enten liker jeg helheten eller ikke. Men jeg liker stabile, rolige og snille menn, i OK fysisk form og helst med hår. Jeg er mann selv da.

Anonymkode: 5c398...2ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At han er lun og har fantastisk humor som får meg til å le til jeg hikster. God humor er den aller viktigste egenskapen i en mann hvis han skal få meg interessert! 😍😍😍 jeg er dame med sans for sprø humor.

K40

Anonymkode: f4b71...f8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg faller ikke for utseende, men personlighet, intelligens, empati og utstråling. Han må være blid. 

Utseendemessig faller det meste i smak. Mye/lite hår på hodet eller kroppen, stor/liten nese, tynn og hengslete eller litt mage. Det eneste jeg virkelig ikke liker, er brune/møkkete tenner. Tennene må være rene og på plass. De kan godt være ikke-hvite skjeve, men ikke borte.

Anonymkode: 80b2d...e12

Empati vil det gjerne ta en stund å få vurdert.

AnonymBruker
Skrevet

Man kan ikke se bort fra personligheten. Da må man se på det som sier noe om personligheten, som først og fremst er øynene.

Anonymkode: ef518...d3b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Altså, hvis jeg skal være veldig spesifikk..

Min ideelle partner ser slik ut:
Brunt hår, blå øyne, skjeggvekst (men ikke veldig langt, gjerne sånn 3 dager til et par uker langt), 180cm +
Heller litt overvektig enn undervektig for min del. Gjerne litt "rund" i ansiktet. Kan godt være ovalt, men jeg foretrekker myke former i ansiktet foran fremhevede kjeve- og kinnbein. 

Egentlig - jeg foretrekker utseende til en mann til å være noen som ligner litt på meg selv av utseende. Det tror jeg faktisk er ganske normalt. Selv har jeg brunt langt hår, blå øyne og myke trekk i ansiktet. 

Er det slik at jeg utelukker menn som ikke ser slik ut? Nei - det skal mer til enn dette for å vekke interesse. Ofte utstråling, imøtekommenhet, måten de prater på. Jeg trenger noen som utfordrer meg litt intellektuelt. Det er flere menn som ikke ser slik ut som har fanget min interesse.

Endret av powerpuffen
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utstrålingen til øynene

Anonymkode: 9585a...632

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...