AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni Er det noen her som har erfaring med dampvasker? Jeg får opp en del reklamer på instagram med folk som bruker dampvasker og det ser ut som at alle mulige vanskelige flekker blir gullende rene med minimal innsats. Stemmer dette? Er de virkelig så bra som internett skal ha det til? Anonymkode: d9038...9bc
AnonymBruker Skrevet 6. juni #2 Skrevet 6. juni Dette lurer jeg også på. Håper noen med erfaring svarer☺️ Anonymkode: e581b...e1d
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni Jeg kjøpte en, ble veldig skuffa. Hadde gleda meg til å gå løs på dusjen, men blir renere om man vasker på vanlig vis. Anonymkode: 74c70...00d
AnonymBruker Skrevet 6. juni #5 Skrevet 6. juni Har prøvd å bruke min på vinduer og dusj uten å bli helt fornøyd, syntes det er like enkelt og best resultat på den vanlige måten. Å vaske gulvet uansett har vært en fullstendig gamechanger. Gulvvask har tidligere vært et forbanna slit med skuring av flekker for hånd, skifte vann i bøtta, ikke for mye/ikke for lite vann på gulvet, få vekk såperester osv. Nå er det bare å vaske over gulvet som om man støvsuger det og resultatet blir mye bedre enn hva jeg har fått til selv. Heller aldri likt Jif, som skal være litt enklere gulvvask. Det blir ikke ordentlig rengjøring av det. Personlig sprayer jeg på kjøkken spray/annen såpe som løser opp fett på sprayflaske, bare noen sprut her og der på gulvet. Sparer masse tid og vasker gulvet mye oftere enn før. Anonymkode: f62f2...807
AnonymBruker Skrevet 6. juni #6 Skrevet 6. juni Det stemmer, flekker glir unna. Fikk en skikkelig oppvekker da jeg tok en runde på spisebordet og i vasken på badet. Det tot møkk fram fra steder jeg ikke viste det kunne komme. Anonymkode: c2e97...0e1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #7 Skrevet 6. juni Funker dårlig på mørke/skitne fuger på badet, så er skikkelig skuffet. Anonymkode: a97fc...218
AnonymBruker Skrevet 6. juni #8 Skrevet 6. juni Synes den fungerer godt på fuger. Men dusjen må skrubbes, den tar ikke kalk i det hele tatt. Den kan ikke brukes på mine parkett eller laminatgulv. Jeg vasker doen noen ganger med den. Det blir rent, men litt styr med å tørke vekk skitten damp Anonymkode: c322b...8f7
AnonymBruker Skrevet 6. juni #9 Skrevet 6. juni Jeg har en kar her sc5 dampvasker og elsker den. Den tar skitt jeg ikke visste jeg hadde. Fuger, gulv, dusj, vask og speil blir gulle rent. Anonymkode: b3d5c...688
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:01 #11 Skrevet mandag kl. 19:01 Elsker min, har aldri brukt mindre såpe enn etter kjøpet av den. Bruker den til vask engang pr uke.. typ toalett, kum vegger nesten overalt.. =sterilt ..kjøpe min på Clas Anonymkode: bb1d8...099
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå