AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Fikk akkurat opp denne annonsen, hvem er det som kjøper jeans til 20 000? https://shop.brunellocucinelli.com/en-no/women/ready-to-wear/denim/maxi-trousers-261MA095P4079C945004.html Plutselig så var ikke de fra Jeanerica så dyre alikevel😅 Anonymkode: 4d42a...787
TheLegendBellaGoth Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Jeg kunne kjøpt et plagg til 20k om jeg likte det, men de var jo bare stygge, huff!
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden TheLegendBellaGoth skrev (5 minutter siden): Jeg kunne kjøpt et plagg til 20k om jeg likte det, men de var jo bare stygge, huff! Men hva gjør at jeans er verdt 20 000? Hva er bedre med de enn til 2000? Enig at de ikke var fine 😅 Anonymkode: 4d42a...787
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Hvis jeg hadde funnet et par jeans jeg likte som hadde livsstidsgaranti på at det IKKE ble hull ved lårene så skulle jeg gjerne betalt 20000 pr par. Anonymkode: 7628d...833
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Wow! Så lenge noen kjøper så vil det alltid finnes kunstig overprisede produkter. Anonymkode: 6ccde...d55
TheLegendBellaGoth Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hva gjør at jeans er verdt 20 000? Hva er bedre med de enn til 2000? Enig at de ikke var fine 😅 Anonymkode: 4d42a...787 Jeg tror én betaler en del for navnet, samtidig er plaggene uten logo når én ser på plagget. Brunello Cucinelli er stille luksus 1
alfathealfa Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Nå må vi se på filosofien som ligger bak Brunello. »The idea of gathering all of the symbolic aspects of his life here came to him in 1985: it was an unconventional choice that went against the trend of those years.» Vidunderlig. Tenk å komme på noe sånt. Lage jeans i en italiensk landsby midt i jappe-tida, med mobiltelefoner store som kofferter, børs-traktorer, dressjakker med puter og Poco Loco og Bik Bok.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden alfathealfa skrev (4 minutter siden): Nå må vi se på filosofien som ligger bak Brunello. »The idea of gathering all of the symbolic aspects of his life here came to him in 1985: it was an unconventional choice that went against the trend of those years.» Vidunderlig. Tenk å komme på noe sånt. Lage jeans i en italiensk landsby midt i jappe-tida, med mobiltelefoner store som kofferter, børs-traktorer, dressjakker med puter og Poco Loco og Bik Bok. Noen halvsløve, bevingende ord hadde jeg aldri betalt 20.000 for Anonymkode: 08b7c...da6 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden TheLegendBellaGoth skrev (8 minutter siden): Jeg tror én betaler en del for navnet, samtidig er plaggene uten logo når én ser på plagget. Brunello Cucinelli er stille luksus Brunello Cucinelli stille luksus og kvalitet, og skinn og ullklærne derfra kan jeg mer skjønne prisen for, men ikke jeans da er det som du sier kun merkenavnet man betaler for Anonymkode: 4d42a...787 1
alfathealfa Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen halvsløve, bevingende ord hadde jeg aldri betalt 20.000 for Anonymkode: 08b7c...da6 Ja, du har rett. Greit at folk betaler for story-telling, men det her kunne KI greid bedre (det sier jeg ikke ofte). Se bare her: »In 1985, he returned to the landscape that shaped him. Bringing every symbol of his life together here wasn’t a trend; it was an instinct — a quiet act of belonging in a loud era» 😁
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden Makan til pretensiøst tanteri 🤮 Kjøp heller jeans til en 1000-lapp og donere 19.000 til kreftsaken el. hvis du har rævva såpass full av penger. Anonymkode: d9bb5...9e2 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden Det er et merke for ultrarike og folk som ikke vil være vulgære å flashe logoer. Pris spiller ingen rolle for de som kjøper klærne. Anonymkode: 39e78...ab9
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden De som har råd til det kjøper det. Anonymkode: 88761...74b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå