Strigiformes Skrevet 7. juni #61 Skrevet 7. juni frivis skrev (11 minutter siden): Jeg tenker at jeg er en ekte mann med noe mellom øra når jeg velger å ikke sende penisbilder. Det har ingenting med bilder av en kuk å gjøre... Sender man bilder til andre mennesker som man vet det ikke settes pris på, så er man respektløs. Alle mennesker er ekte såvidt jeg vet...
AnonymBruker Skrevet 7. juni #63 Skrevet 7. juni Vibelator skrev (21 timer siden): Joda klart noen elsker slike bilder Vet om damer jeg som kan se pikk i timesvis In your dreams. Nei, bare nei. 🤣🤣🤣 Anonymkode: 0a17f...14f 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #64 Skrevet 7. juni Vibelator skrev (21 timer siden): Jeg har mottatt puppe bilder flere ganger Er menneskelig og vise varene man er fornøyd med Hvorfor tror du damer i reality går i String truse For og vise rompa såklart Nei. Nå tar du feil. Det som er viktig er å ikke ha trusekant under buksa. Anonymkode: 0a17f...14f 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #65 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva tenker dere om menn som ikke sender penis bilde? Hva er greia med sånne menn? Anonymkode: 615c3...a6d Hvorfor skal noen være interessert i slik, med mindre det er for å lure til seg penger? Er creepy, og egentlig litt kvalmende Du vet onlyfans, folk stempler folk som bare henger på onlyfans som autist - og maser om alt som er galt med de, så det blir nok bare penger som kan være et motiv. Anonymkode: 91ba3...d70
AnonymBruker Skrevet 7. juni #66 Skrevet 7. juni Altså, onlyfans influensere som mener det er gale med enkelte typer onlyfans kunder. Anonymkode: 91ba3...d70
AnonymBruker Skrevet 7. juni #67 Skrevet 7. juni Roci skrev (6 timer siden): Fint for dem, men det er ikke det som er problemet. Mange menn som sender penisbilder, sender til kvinner som ikke har bedt om det. Bortsett fra det er plagsomt og respektløst, er det faktisk straffbart jf. straffeloven § 298 om seksuelt krenkende atferd. Det er blotting. 🤢 Anonymkode: 0a17f...14f
AnonymBruker Skrevet 7. juni #68 Skrevet 7. juni Jeg fikk et penisbilde av en venn her om dagen. Han vet godt at jeg er gift… jeg klarer ikke se på han på samme måte lenger, så det var det vennskapet. Han sa han trodde jeg var like keen på han som han er på meg 🤷🏻♀️🥴 wtf Anonymkode: 70315...380
Roci Skrevet 7. juni #69 Skrevet 7. juni (endret) AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det er blotting. 🤢 Anonymkode: 0a17f...14f Nettopp. Jeg tenker jo at menn som har så sterkt behov for å vise fram tissefanten sin at de faktisk begår lovbrudd, mangler noe vesentlig i topplokket. Endret 7. juni av Roci
AnonymBruker Skrevet 7. juni #70 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (På 6.6.2026 den 22.50): Menn som sender = Stor penis Menn som ikke sender = liten penis Anonymkode: 39001...e09 Dette stemmer absolutt ikke. Anonymkode: 20b01...c49 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #71 Skrevet 7. juni Strigiformes skrev (6 timer siden): Da står man heldigvis fritt til å blokkere. Er ikke verre enn det. Man har likevel måttet få uoppfordret penisbilde…. Er. Vel egentlig ikke verre enn at menn ikke burde sende hvia de ikke er sikre på hun vil ha? Anonymkode: 04044...35d
Strigiformes Skrevet 8. juni #72 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Man har likevel måttet få uoppfordret penisbilde…. Er. Vel egentlig ikke verre enn at menn ikke burde sende hvia de ikke er sikre på hun vil ha? Anonymkode: 04044...35d Noen menn vet ikke bedre😅 Det burde selvfølgelig være slik du beskriver 👆
AnonymBruker Skrevet 8. juni #73 Skrevet 8. juni Erfaringen min så langt er att menn som veldig gjerne vil vise deg penisen sin ikke er forholdsmateriale. De tenker med kuken først på mange måter og alle av de har vert veldig egoistiske. Jo mer opptatt mannen er av sex og sin egen kuk jo mindre egnet er han for ett trygt og godt langvarig forhold. Anonymkode: 493f3...365 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #74 Skrevet 8. juni Hva som er normalt/unormalt har en tendens til å bli snudd opp-ned i løpet av noen tiår. Så uansett hvor mye jeg misliker det, så antar jeg at dickpics er normalen i løpet av kort tid. Anonymkode: b510b...3a2
Snok1 Skrevet 8. juni #75 Skrevet 8. juni aksase skrev (På 6.6.2026 den 19.23): Reale mannfolk sender ikke penisbilder, og de ber heller ikke om puppebilder. Skjer en av de tingene, så LØØØØØP!!!! Selvsagt deler jeg penisbilder, men mottaker må spesifikt be om det. Jeg er raus og deler, men forsikrer meg om at mottaker virkelig ønsker det.
AnonymBruker Skrevet 8. juni #76 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (På 6.6.2026 den 19.03): Hva tenker dere om menn som ikke sender penis bilde? Hva er greia med sånne menn? Anonymkode: 615c3...a6d Tenker mer at de som sender slikt må mangle noen gjerne celler. Aldri skjønt det å sende nakken bilder Anonymkode: a15dc...7b4
AnonymBruker Skrevet 8. juni #77 Skrevet 8. juni Er mann selv, og mener at ingen (verken menn eller kvinner) bør sende denne typen bilder uten at den som er mottaker har bedt om det. Hjelper ikke hvor digg man selv tror man er eller at man tror den andre kan være interessert i det. Anonymkode: 1fa79...bee 1 1
Snok1 Skrevet 8. juni #78 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (På 6.6.2026 den 19.56): Det er bare noe noen damer sier fordi de vet at noen menn er så utrolig stolte av tissefanten sin Anonymkode: a64a7...30e Godt at du kan svare på vegne av alle kvinner, så slipper vi unødvendig lange diskusjoner. #ironivarsel
AnonymBruker Skrevet 8. juni #79 Skrevet 8. juni Vibelator skrev (På 6.6.2026 den 23.59): 🫢🫢🫢🫢🫢🫢 Jeg har hatt besøk av di flere ganger og sett at di digger pikk Som en annen skrev damer er raske og spør om penisbilder Hvordan digger da? Anonymkode: a64a7...30e
AnonymBruker Skrevet 8. juni #80 Skrevet 8. juni kjæresten min sendte dickpicks i starten av forholdet, jeg elsket det. nå synes han at vi har blitt for voksne for sånt (44 og 50), eller at det føles kleint, og jeg er temmelig skuffa. det er jo supersexy! Anonymkode: 726f1...7e5 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå