AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni Ikke jeg … Er faktisk pluss bruker og sier ikke ja til reklamen eller betaler mer … Anonymkode: 634c7...7c5 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #2 Skrevet 6. juni Er blitt vant med dagen uten nå. Anonymkode: e69aa...2aa 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni Nei, VG er jo her fortsatt… leser i den hver dag jeg Anonymkode: 866fb...bc7 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni Nope. Leser nrk, tv2, lokalavis og abbonerer på aftenposten. Klarer meg meget meget fint uten VG. Anonymkode: 9d1e6...864 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni VG er her så slipper å savne det😊 Anonymkode: 99d16...bcd 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni Hva mener du? VG er da ikke borte. Anonymkode: 01ad8...1ee 2 3
Fossegrimen Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni Eg kjem verkeleg aldei til å forstå trongen mange har til å gå inn på vg.no fleire gonger om dagen. Det har aldri, og kjem aldri til å bli ei god avis. 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #8 Skrevet 7. juni Hvis jeg ønsker å lese VG så kan jeg gjøre det når som helst og hvor som helst. Hvorfor skulle jeg savnet noe som fremdeles eksisterer? Anonymkode: 7ff3e...e2a 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni #9 Skrevet 7. juni Jeg har abonnert på VG i flere år og kommer nok til å fortsette med det. Jeg er vokst opp med VG og lokalavisen hver dag. Jeg snylter på lokalavisen via en venninne som abonnerer på den. Anonymkode: 22df1...d4f 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #10 Skrevet 7. juni Hvordan kan man savne noe som ikke er borte? Anonymkode: 7eb50...47c 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni Nei, jeg savner ikke VG. Savner Aftenposten litt, men ikke nok til å gå på tvers av mine prinsipper i denne saken. Håper begge får seg en skikkelig smekk. Anonymkode: 98bef...2b5 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #12 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (På 7.6.2026 den 15.53): Hvordan kan man savne noe som ikke er borte? Anonymkode: 7eb50...47c Noen av oss ønsker ikke tvang om å dele personopplysninger og velger derfor å holde seg unna. Anonymkode: 98bef...2b5 5 1
Tiuren Skrevet 9. juni #13 Skrevet 9. juni Sist jeg leste VG, og alle gangene før, var det en dårlig avis. Nå har de gitt meg en god grunn til å ikke lese den mer. Helt topp! 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #15 Skrevet 9. juni Eneste grunnen til å tråle gjennom VG en gang i døgnet- er for å se om noen endelig har fått knertet den orange bavianen. Anonymkode: cafcf...61b
AnonymBruker Skrevet 9. juni #16 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eneste grunnen til å tråle gjennom VG en gang i døgnet- er for å se om noen endelig har fått knertet den orange bavianen. Anonymkode: cafcf...61b The mango Mussolini? Anonymkode: 2c91d...6ab
AnonymBruker Skrevet 9. juni #17 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 8.6.2026 den 18.59): Noen av oss ønsker ikke tvang om å dele personopplysninger og velger derfor å holde seg unna. Anonymkode: 98bef...2b5 Hva mener du? Deler man personvern ved å lese uten abonnement? Anonymkode: c203d...29b 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #18 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hva mener du? Deler man personvern ved å lese uten abonnement? Anonymkode: c203d...29b Nettopp Anonymkode: 634c7...7c5 3 1
Fru Uperfekt Skrevet 9. juni #19 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 6.6.2026 den 18.52): Ikke jeg … Er faktisk pluss bruker og sier ikke ja til reklamen eller betaler mer … Anonymkode: 634c7...7c5 Jobben betaler, men håper de må slutte med det pisset 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #20 Skrevet 9. juni Ferdig med VG nå. Ikke søren om jeg skal betale for å slippe personlig tilpasset reklame. Anonymkode: 665ba...820 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå