AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Hei. Jeg lurer på om flere enn meg fortsatt bruker Dropbox, eller om alle har gått over til OneDrive eller Google disk? Leste tidligere at Dropbox ikke var så trygt å bruke. Fortell evt hvorfor/hvorfor ikke. Anonymkode: e2334...f30
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Tja. Jeg har Dropbox, men hvor mye jeg bruker den er en annen sak. Jeg foretrekker lokal lagring, men hvis det nå er noe jeg vil ha tilgang til fra flere enheter lagrer jeg det i Dropbox. Men det skjer ikke spesielt ofte. Anonymkode: 118ab...479
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Nei, bruker lokal ekstern harddisk. Anonymkode: 22027...10d
TBL12 Skrevet 24 minutter siden #4 Skrevet 24 minutter siden Det er mange som benytter Dropbox. Selskapet opplevde et sikkerhetsbrudd 24. april 2024. Nå er ikke det unikt, det har vært mange selskaper som har opplevd hendelser av varierende alvorlighetsgrad. Hvilken tjeneste en velger å benytte er valgfritt. En fordel er å lagre filer flere steder, gjerne lokalt og i en eller flere skytjenester. Reduser risiko. Bare lokal lagring gjør en sårbar mot fysiske hendelser, som tyveri, vann og brann. (Kan fysisk lagre flere steder, men det blir i praksis ofte ikke gjort ofte nok.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå