Kvinne87Rogaland Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni Vi har flyttet inn i nytt hus med store fine vinduer som går helt ned til gulvet. Og to smårollinger på 1 og 3 som kladder til den store gullmedaljen 🤪 Vi tenker det kan være greit å ha en vaskerobot, da vi sjelden har tid til å vaske vinduene selv. Den må kunne vaske både innvendig og utvendig. Men vi vet ikke hvor vi skal begynne. Er det noen som har prøvd og har en modell de kan anbefale?
AnonymBruker Skrevet 6. juni #2 Skrevet 6. juni Jeg vasker vinduene med våtserviett og for å fjerne skoldene bruker jeg én glass pg vindusserviett… Det tar, helt seriøst, mye mindre tid enn å orge med å kjøpe robot, sette i gang, flytte robot etc. Anonymkode: 6b452...c3c
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni Kjenner ei eldre dame som har vindusvaskerobot. Vet ikke om hun bruker den riktig, men den etterlater seg striper og skjolder. Det er Kärcher. Anonymkode: 49f9a...c27
Ariam Skrevet 6. juni #4 Skrevet 6. juni Du sparer ikke tid med en robot. Det er ikke som en robotstøvsuger, som du bare trykker på knappen så gjør den resten. Jeg har en, kjøpte den fordi jeg har vinduer som er vanskelig å få vasket på utsiden uten stige. Man må passe på den, flytte den, sikre den(fra å falle) og den går på strøm(min i allefall) så styre med ledning osv. Anbefaler den om du syns det er kjedelig å vaske vindu og om det er vanskelig å komme til (du må likevel komme såpass til at du får satt den på vinduet utenfra)
AnonymBruker Skrevet 6. juni #6 Skrevet 6. juni Kvinne87Rogaland skrev (7 timer siden): Vi har flyttet inn i nytt hus med store fine vinduer som går helt ned til gulvet. Og to smårollinger på 1 og 3 som kladder til den store gullmedaljen 🤪 Vi tenker det kan være greit å ha en vaskerobot, da vi sjelden har tid til å vaske vinduene selv. Den må kunne vaske både innvendig og utvendig. Men vi vet ikke hvor vi skal begynne. Er det noen som har prøvd og har en modell de kan anbefale? Vi har en på jobb, den står å går mens vi vasker hele rommet. Det tar lang tid og endel forberedelse. Så personlig liker jeg bedre å ha litt vann på en glassklut istedet. Spesielt når det bare er fingermerker etter barna. Anonymkode: a83fe...c08
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå