AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Skrevet 5. juni Har dere to forskjellige dyner – en sommerdyne og en vinterdyne – eller bruker man den samme dynen hele året? Anonymkode: f3c13...cf7
AnonymBruker Skrevet 5. juni #2 Skrevet 5. juni Nå har vi bare medium varm dyne fra norsk dun. Blir sikkert for varmt i sommer på de aller varmeste nettene, men da bruker jeg bare ett dynetrekk over meg. Om vinteren tar jeg på pysjamas eller legger ett pledd på fotenden om jeg synes det er kaldt i rommet når jeg legger meg. Våkner aldri av at jeg fryser. Anonymkode: 765c4...817
Matas Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni Jeg har to forskjellige. Blir for varmt for meg om sommeren med helårsdyne. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #4 Skrevet 6. juni Samme året rundt. Tempraturen i rommet holdes lik hele året. Anonymkode: d25a5...315
Virrevirrevapp Skrevet 6. juni #5 Skrevet 6. juni Har stort sett samme dyne året runt. Men i fjor ble det så hett, så da kjøpte jeg sommerdyne.
AnonymBruker Skrevet 6. juni #7 Skrevet 6. juni Her bruker jeg den samme dynen hele året. Her veksler temperaturen i løpet av sommeren, så jeg gidder ikke styre med en ekstra dyne som må oppbevares. Anonymkode: 2599c...ccf
enkefru Skrevet 6. juni #8 Skrevet 6. juni Jeg har dundyne til vintern, en «helårs» fiberdyne til mellomsesong og en sommerdyne
AnonymBruker Skrevet 6. juni #12 Skrevet 6. juni Jeg har 4 dyner, 3 forskjellige tykkelser, en veldig tjukk vinterdyne, en tynnere helårsdyne og 2 veldig tynne, har begge de to tynne nå i sommer, for kan dra på meg begge om jeg fryse. I et par år har jeg brukt helårsdyna hele året, men nå kjenner jeg at jeg trenger tynnere for sommeren Anonymkode: 64c45...754
NoaideBiehtar Skrevet 6. juni #13 Skrevet 6. juni Sover med vinterdyne hele året, den er så fluffy og god. 😍 Er det varmt sover jeg jo mest oppå den.
AnonymBruker Skrevet 6. juni #14 Skrevet 6. juni Har bare en dyne, på sommeren bruker jeg kun trekk ikke dyne. Blir alt for varm om natta. Anonymkode: 1cbb3...74b 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #15 Skrevet 6. juni Kjøpte sommerdyne for første gang i fjor da helårsdynen var utslitt. Planen var å kjøpe ny vinterdyne, men fant overraskende ut at sommerdynen var varm nok, så den er nå helårsdyne. Anonymkode: 1f56c...617
AnonymBruker Skrevet 6. juni #16 Skrevet 6. juni Silkedyne om sommeren. Tynn dundyne vår og høst. Tykkere dundyne om vinteren. Ullpledd i tillegg ved behov. Anonymkode: fe647...3a5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #17 Skrevet 6. juni Jeg er veldig varm når jeg sover, så jeg bruker sval dyne hele året. Hvis det er for varmt om sommeren, så ligger jeg oppå dyna med pledd over meg. Jeg har forsøkt tomt dynetrekk, men føler ikke det gir nok tyngde til at jeg sover godt. Anonymkode: 758fa...37a
AnonymBruker Skrevet 6. juni #18 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Silkedyne om sommeren. Tynn dundyne vår og høst. Tykkere dundyne om vinteren. Ullpledd i tillegg ved behov. Anonymkode: fe647...3a5 Silkedyne høres fantastisk ut 🤩 Hvor har du kjøpt din? Jeg har vinterdyne. Sommerdynen bruker jeg vår og høst. Og på sommeren bruker jeg kun dynetrekk. Emneknagg varmt hus Anonymkode: ce416...229
AnonymBruker Skrevet 6. juni #19 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Silkedyne høres fantastisk ut 🤩 Hvor har du kjøpt din? Jeg har vinterdyne. Sommerdynen bruker jeg vår og høst. Og på sommeren bruker jeg kun dynetrekk. Emneknagg varmt hus Anonymkode: ce416...229 Silkedyner og Puter | Butterfly Silk | Levering 1-2 dager Har også fått tak i silkedyne på Jysk en gang. Ikke ypperste kvalitet, men man merket at det var silke. Ellers er den ene silkedynen kjøpt i Kina. Den er i en klasse for seg, og er snart utslitt. Anonymkode: fe647...3a5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #20 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Silkedyner og Puter | Butterfly Silk | Levering 1-2 dager Har også fått tak i silkedyne på Jysk en gang. Ikke ypperste kvalitet, men man merket at det var silke. Ellers er den ene silkedynen kjøpt i Kina. Den er i en klasse for seg, og er snart utslitt. Anonymkode: fe647...3a5 Anonymkode: ce416...229 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå