Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere to forskjellige dyner – en sommerdyne og en vinterdyne – eller bruker man den samme dynen hele året?

Anonymkode: f3c13...cf7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå har vi bare medium varm dyne fra norsk dun. Blir sikkert for varmt i sommer på de aller varmeste nettene, men da bruker jeg bare ett dynetrekk over meg.

Om vinteren tar jeg på pysjamas eller legger ett pledd på fotenden om jeg synes det er kaldt i rommet når jeg legger meg. Våkner aldri av at jeg fryser.

Anonymkode: 765c4...817

Skrevet

Jeg har to forskjellige. Blir for varmt for meg om sommeren med helårsdyne. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme året rundt. Tempraturen i rommet holdes lik hele året.

Anonymkode: d25a5...315

Skrevet

Har stort sett samme dyne året runt. Men i fjor ble det så hett, så da kjøpte jeg sommerdyne. 

Skrevet

Jeg har vinter- og sommerdundyne.

AnonymBruker
Skrevet

Her bruker jeg den samme dynen hele året. Her veksler temperaturen i løpet av sommeren, så jeg gidder ikke styre med en ekstra dyne som må oppbevares.

Anonymkode: 2599c...ccf

Skrevet

Jeg har dundyne til vintern, en «helårs» fiberdyne til mellomsesong og en sommerdyne

Skrevet

Vinterdyne og sommerdyne.

Skrevet

Har dundyne for sommer og en helårs. 

Skrevet

Tynn sommerdundyne hele året.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 4 dyner, 3 forskjellige tykkelser, en veldig tjukk vinterdyne, en tynnere helårsdyne og 2 veldig tynne, har begge de to tynne nå i sommer, for kan dra på meg begge om jeg fryse. I et par år har jeg brukt helårsdyna hele året, men nå kjenner jeg at jeg trenger tynnere for sommeren 

Anonymkode: 64c45...754

Skrevet

Sover med vinterdyne hele året, den er så fluffy og god. 😍 

Er det varmt sover jeg jo mest oppå den. 

AnonymBruker
Skrevet

Har bare en dyne, på sommeren bruker jeg kun trekk ikke dyne. Blir alt for varm om natta.

Anonymkode: 1cbb3...74b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte sommerdyne for første gang i fjor da helårsdynen var utslitt. Planen var å kjøpe ny vinterdyne, men fant overraskende ut at sommerdynen var varm nok, så den er nå helårsdyne.

Anonymkode: 1f56c...617

AnonymBruker
Skrevet

Silkedyne om sommeren. Tynn dundyne vår og høst. Tykkere dundyne om vinteren. Ullpledd i tillegg ved behov.

Anonymkode: fe647...3a5

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig varm når jeg sover, så jeg bruker sval dyne hele året. Hvis det er for varmt om sommeren, så ligger jeg oppå dyna med pledd over meg. Jeg har forsøkt tomt dynetrekk, men føler ikke det gir nok tyngde til at jeg sover godt.

Anonymkode: 758fa...37a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Silkedyne om sommeren. Tynn dundyne vår og høst. Tykkere dundyne om vinteren. Ullpledd i tillegg ved behov.

Silkedyne høres fantastisk ut 🤩 Hvor har du kjøpt din?

Jeg har vinterdyne. Sommerdynen bruker jeg vår og høst. Og på sommeren bruker jeg kun dynetrekk. Emneknagg varmt hus :svett:

Anonymkode: ce416...229

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Silkedyne høres fantastisk ut 🤩 Hvor har du kjøpt din?

Jeg har vinterdyne. Sommerdynen bruker jeg vår og høst. Og på sommeren bruker jeg kun dynetrekk. Emneknagg varmt hus :svett:

Silkedyner og Puter | Butterfly Silk | Levering 1-2 dager

Har også fått tak i silkedyne på Jysk en gang. Ikke ypperste kvalitet, men man merket at det var silke. Ellers er den ene silkedynen kjøpt i Kina. Den er i en klasse for seg, og er snart utslitt. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Silkedyner og Puter | Butterfly Silk | Levering 1-2 dager

Har også fått tak i silkedyne på Jysk en gang. Ikke ypperste kvalitet, men man merket at det var silke. Ellers er den ene silkedynen kjøpt i Kina. Den er i en klasse for seg, og er snart utslitt. 

:thankyou:

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...