AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Skrevet 5. juni Jeg har i dag hatt prikking/murrende følelse i begge beina mine i x-antall timer. Merker det aller helst under føttene, men kjenner når jeg ligger flatt ut at følelsen brer seg oppover beina mot lårene. En dirrende følelse, av og til føles ut som en trang til å klø. Jeg merket dette på jobb i dag og dette har vedvart frem til nå. I jobben min kan jeg gå alt ifra 3000-45000 skritt, så jeg går meg ikke ihjel med andre ord. Jeg sitter mye på kontor foran pc. Når jeg står eller går, så forsvinner følelsen. Har som sagt hatt denne følelsen i hele dag og blir litt urolig.. har forsøkt å google, og det dukker opp mye rart. En nerve i klem ville jeg kanskje ha merket? Men synes det er rart at dette påvirker begge beina mine..? Kan det være stress? Jernmangel? Flere her som har opplevd samme? Anonymkode: a5b19...cc8
AnonymBruker Skrevet 5. juni #2 Skrevet 5. juni Det kan være mange ting. Rastløse ben, f.eks. Hvis det ikke gir seg på noen dager, eller blir smertefullt, bør du få det sjekket ut hos lege. Det er en del kompliserte blodåretilstander som kan ramme oss, spesielt hvis du er 50+. Det er mye kraft som skal til for å pumpe blodet mot tyngdekraften. I tillegg er det ikke uvanlig å rive av noen muskelfibre ved trening. Litt prikking er nok ikke noe å bekymre seg for, så fremt det ikke utvikler seg til smerte. Anonymkode: 13a32...6e0
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det kan være mange ting. Rastløse ben, f.eks. Hvis det ikke gir seg på noen dager, eller blir smertefullt, bør du få det sjekket ut hos lege. Det er en del kompliserte blodåretilstander som kan ramme oss, spesielt hvis du er 50+. Det er mye kraft som skal til for å pumpe blodet mot tyngdekraften. I tillegg er det ikke uvanlig å rive av noen muskelfibre ved trening. Litt prikking er nok ikke noe å bekymre seg for, så fremt det ikke utvikler seg til smerte. Anonymkode: 13a32...6e0 Smerte er det heldigvis ikke. Bare ubehagelig. Jeg er i begynnelsen av 30-årene. Samboeren min tenker stress og mangel på vitaminer samt jern. Men synes det er ubehagelig at det har vart hele dagen og fortsatt ikke gitt seg. Huff Anonymkode: a5b19...cc8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå