Knurr Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #261 Del Skrevet 30. mai 2006 Kjøp deg hjemmekino og tv og popcorn! NÅ! Så kommer jeg løpende med lagermannen jeg har funnet til deg! ← Det var det beste argumentet så langt! Nå må jeg virkelig undersøke saken. Skal se hvordan lommeboka har det etter sydenturen, også tar jeg det derfra. Kommer snart en sofa hit også... Sier ifra til deg når alt er i orden. Diil? (Forresten - Denis Leary er genial!) Nå har jeg ommøblert hybelen. Ble veldig fint. Og mye renere. Under senga var det hybelkaninkoloni. Og masse småmynt. Og en champagnekork. Hmm. Jaja. Alt for å unngå å begynne med pakkingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #262 Del Skrevet 30. mai 2006 Pakkeliste for syden: Badetøy Solkrem Solbriller Topper - mange! Undertøy Skjørt, gjerne et par - mange! Sandaler Badehåndkle - kjøper der Toalettsaker 1 langbukse, gjerne lin eller bomull - ble tre. To lin, en olabukse til å reise i. 1-2 cardigans eller gensere Sommerjakke Kamera - må kjøpe batteri Strandbag - bruker den til altmuligveske på flyet også Joggesko hvis du skal på trekking - behagelige sandaler ihvertfall. Til shopping. Varme sokker + lett skjerf til flyturen Støttestrømper til og med. Lesestoff - 4 bøker. ← Tok med et par tynne skjorter også, som lette utenpåting. Nå må jeg konse litt - vet ikke hva slags smykker jeg skal ha med, hvilken sminke jeg skal ha med og hva slags andre toalettaker jeg skal velge ut. Blir så mye. Og kondomer, Samantha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #263 Del Skrevet 30. mai 2006 Noe jeg har glemt? Eller anbefalinger til produkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 30. mai 2006 #264 Del Skrevet 30. mai 2006 Profil Men eg må berre spørre altså (klarer ikkje å holde meg): Han her bestekompisen du skal på tur ilag med.... Er han kun en kompis eller noko meir?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #265 Del Skrevet 30. mai 2006 Profil Men eg må berre spørre altså (klarer ikkje å holde meg): Han her bestekompisen du skal på tur ilag med.... Er han kun en kompis eller noko meir?? ← Jeg nevnte kondomene allerede! Kompisen er veldig homo. En fantastisk fyr som jeg er veldig glad i, og som er veldig glad i meg, men sørgelig nok er han for alltid mistet for oss kvinner. Trist men sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 30. mai 2006 #266 Del Skrevet 30. mai 2006 Ikke ta med for mange smykker. Og ingen dyre sådan. Du risikerer å miste dem, dessuten er det best å finne et par sett som begge er egnet til både strand og uteliv. Eller ett sett til hver av delene. Ørepropper hvis du bor i et bråkete strøk. Miniradio til stranda. Ellers trenger du lite. Ikke bruk tiden din der nede til å stå foran speilet. Ta med en liten pose med vaskepulver i tilfelle du møkker til favorittplagg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #267 Del Skrevet 30. mai 2006 Ikke ta med for mange smykker. Og ingen dyre sådan. Du risikerer å miste dem, dessuten er det best å finne et par sett som begge er egnet til både strand og uteliv. Eller ett sett til hver av delene. Ørepropper hvis du bor i et bråkete strøk. Miniradio til stranda. Ellers trenger du lite. Ikke bruk tiden din der nede til å stå foran speilet. Ta med en liten pose med vaskepulver i tilfelle du møkker til favorittplagg. ← Ørepropper er pakket. Og sovemaske. Tenkte jeg skulle ta med noen enkle, juglete sølvsmykker - de pleier å være fine til solbrun hud (som jeg fortsatt krysser fingrene for å få). Og vaskepulver høres smart ut. Har alltid hatt det med på ferie, helt til en i reisefølget ble stoppet og veldig nærgående kroppsvisitert og holdt tilbake i Beijing fordi han hadde en pose med hvitt pulver i kofferten. Det er ikke fristende! Der var rettetang og hårføner også med... tror det var det hele. Skal bare huske å printe ut billetten i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 30. mai 2006 #268 Del Skrevet 30. mai 2006 He he. Tror det skal litt til å bli stoppet på pakketur. Men det virker som om du har god kontroll nå. God tur!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 30. mai 2006 #269 Del Skrevet 30. mai 2006 Ærlig talt!! Du spurte etter anbefalingar til produkt, derfor tenkte eg at eg kunne bidra med det einaste kondommerket eg kjenner til. Ergo: Eg tenke ikkje koffert! Er kun hjelpsom. Men takk for svar mht kompisen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #270 Del Skrevet 30. mai 2006 He he. Tror det skal litt til å bli stoppet på pakketur. Men det virker som om du har god kontroll nå. God tur!!! :-D ← Takk! Reisefeber nå! Ergo: Eg tenke ikkje koffert! Er kun hjelpsom. ← Faen og. Jeg som trodde jeg hadde funnet en åndsfrende Hadde ikke mer Profil igjen. Det ble Eros. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #271 Del Skrevet 30. mai 2006 Vil også til syden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. mai 2006 #272 Del Skrevet 30. mai 2006 Vil også til syden... ← Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #273 Del Skrevet 30. mai 2006 Samme her ← Jeg synes Knurr og homsekompisen kan overlate billettene til oss! *rekker opp hånden og stemmer for det* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. mai 2006 #274 Del Skrevet 30. mai 2006 *stemmer også* Vi har planer om å kjøpe leilighet, så vi må bruke pengene vi har i sommer på gressklipper, utemøbler, oppvaskmaskin og sånne teite ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #275 Del Skrevet 30. mai 2006 *stemmer også* Vi har planer om å kjøpe leilighet, så vi må bruke pengene vi har i sommer på gressklipper, utemøbler, oppvaskmaskin og sånne teite ting ← skal kjøpe jeg og... Men pappa er så treg, så jeg må bo i en jævla gjestehytte hos mamma og pappa i sommer tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. mai 2006 #276 Del Skrevet 30. mai 2006 Kjipern.. Tar som regel en god stund før man tar over leiligheter da, så jeg får vel belage meg på å bli boende i denne dumme kjellerleiligheten i sommer også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #277 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg kan bare ta med meg 20kg baggasje, jenter, eller skulle jeg stappa dere oppi! Oooh, det hadde forresten vært kjempemoro. Jentetur. Kan få det ganske billig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #278 Del Skrevet 30. mai 2006 Venninne C har spurt om sydentur, og jeg vet jeg ikke rekker, så blir bare med drømmene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #279 Del Skrevet 30. mai 2006 Skal ta masse bilder og legge ut her jeg, Pulver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #280 Del Skrevet 30. mai 2006 Skal ta masse bilder og legge ut her jeg, Pulver ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå