Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2006 #241 Del Skrevet 29. mai 2006 Penger, pass, pillett, p-piller, pondomer og pedisiner. Og plær og pminke. Husket alle p'ene jeg. ← *imponert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2006 #242 Del Skrevet 29. mai 2006 Penger, pass, pillett, p-piller, pondomer og pedisiner. Og plær og pminke. Husket alle p'ene jeg. ← Pimponerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 29. mai 2006 #243 Del Skrevet 29. mai 2006 Ja. Prit pra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #244 Del Skrevet 29. mai 2006 *imponert* ← :bukke: Takker, takker. Glemte å skrive pøker på lista. Det er veldig viktig. Og ikke laptop, det er teit på sydenferie. Nå skal jeg drikke øl og nyte feriekvelden. Takk for god hjelp alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 29. mai 2006 #245 Del Skrevet 29. mai 2006 God tur! Og god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #246 Del Skrevet 29. mai 2006 Pøl! Yeah. Sees i porra alle pammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2006 #247 Del Skrevet 29. mai 2006 God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #248 Del Skrevet 29. mai 2006 Ja, for soving funker jo. Må visst drikke litt hvis søvnen skal komme - nattevakter tar alltid livet av døgnrytmen min. Heldigvis kom bestis med øl til meg! Også har jeg klær å brette som kom ut av tørketromlen nettopp. Det er ikke bare mine klær, så jeg må pent sette i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 29. mai 2006 #249 Del Skrevet 29. mai 2006 :vinke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #250 Del Skrevet 30. mai 2006 Burde jeg kjøpe denne og nyte herlig musikk av høy kvalitet, eller denne, og være kjedelig, økonomisk og misfornøyd? Eller skal jeg kjøpe noe ordentlig mens jeg først er i gang? Innenfor rimelighetens grenser er det i grunnen plass, og ikke penger, det står på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. mai 2006 #251 Del Skrevet 30. mai 2006 I hvertfall ikke den siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #252 Del Skrevet 30. mai 2006 Det var i grunnen bare det obligatoriske, billige skrekkalternativet. Jeg vil ha den første. Men hvis jeg kjøper et rimelig hjemmekinoanlegg kan jeg bruke det som anlegg og få litt mer filmaktivitet samtidig. Men da må jeg ha ny TV. Og jeg har uansett ikke plass til høytalere. Med mindre jeg kjøper LCD-skjerm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. mai 2006 #253 Del Skrevet 30. mai 2006 Har du masse penger eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #254 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg fikk 23.000kr forrige lønning. Jeg har aldri sett så mye penger før, ihvertfall ikke som tilhørte meg. Også gikk det plutselig opp for meg at jeg aldri noensinne igjen kommer til å ha så god råd som jeg har nå - har nesten ingen utgifter - så jeg burde kjøpe nødvendighetene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. mai 2006 #255 Del Skrevet 30. mai 2006 Hehe.. Heldiggrisen! Akkurat nå er jeg en skikkelig fattiglus.. Heldigvis har jeg sambo som har litt bedre råd da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #256 Del Skrevet 30. mai 2006 Hvordan går det med budgivingen og slikt? Skal tenke litt mer før jeg kjøper noe. Det blir lenge til neste gang, og TV'n er veldig moden for utskifting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. mai 2006 #257 Del Skrevet 30. mai 2006 Tja, vi får se. Sambo skal ringe megleren og borettslaget nå snart, blant annet for å høre om det er lov å ha utekatter der. Er dritt at det er BBL-leilighet da.. Forkjøpsrettdritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #258 Del Skrevet 30. mai 2006 Optimisten Skal planlegge innflyttingsfesten, jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. mai 2006 #259 Del Skrevet 30. mai 2006 Optimisten Skal planlegge innflyttingsfesten, jeg da. ← Har bare vanligvis så jævla uflaks, så tør ikke være optimistisk Du får gjøre det Hehe. Hadde vært moro det da Møte noen nye folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #260 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Kjøp deg hjemmekino og tv og popcorn! NÅ! Så kommer jeg løpende med lagermannen jeg har funnet til deg! Ok? Endret 30. mai 2006 av Hope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå