Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Knurr

Anbefalte innlegg

Godt gjort. :klem: til henne, sånt er kjipt.

Nå fikk jeg nettopp beskjed om at jeg skal på byen i dag. Jaja, ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bestilt sydentur! :hoppe: Drar til Lesvos på torsdag!

Ringte bestis for å informere, ettersom jeg drar sammen med han. Han ble ikke veldig glad? Hmm. Vi får se. Han blir nok glad snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er han glad igjen. Og, som den flynerden han er, har han funnet ut hva slags fly vi skal med, og har nettopp holdt et lite foredrag om hvor mange ganger og hvorfor det har styrtet, hvor mange doer det er og hva slags et-eller-annet-systemer flyet briljerer med. Som den gode venninne jeg er, smilte og nikket jeg og prøvde å virke skikkelig interessert.

Blir jo greit da, når han kan sitte og forklare hva de rare lydene er. Nå gleder jeg meg som en liten unge til julaften, men det at jeg skal dra på jobb om en time legger en liten demper på det. Om... 11,5 timer begynner ferien min! Og på torsdag drar jeg. Hah. Det blir så bra så.

Men hvor satan er oasset mitt? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Sydentur :hoppe:

Det hørtes jammen fantastisk ut!!

Får jeg lov til å krydre dagboken din med noen bilder jeg fant fra Lesvos sånn at du kan glede deg ekstra masse?

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sydentur :hoppe:

Det hørtes jammen fantastisk ut!!

Får jeg lov til å krydre dagboken din med noen bilder jeg fant fra Lesvos sånn at du kan glede deg ekstra masse?

Du er gooooood! :klem: Akkurat det jeg trengte etter en lang og slitsom nattevakt - tusen takk Rosin!

Nå har jeg hatt ferie i tre kvarter. Begynte ferien min med å tørke bæsj, jobbing på overtid altså. Deretter kranglet jeg med sjefen over en filleting i ti minutter (han sendte melding etterpå og sa unnskyld; "Håper du vet jeg syns du gjør en flott jobb!" sa han), og så løp jeg etter bussen for å komme meg hjem. Rakk det akkurat. Og nå skal jeg fortsette ferien med å sove leeeeeenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er sovekvota mi oppbrukt. Sto opp fem i går, la meg igjen klokka to, og sov til nå. Lenge siden jeg har vært skikkelig uthvilt.

Det føles som om noe mangler. Et eller annet jeg skulle husket. Men nei. Jeg har bare ikke noe å drive med. Ingen jobb, ingen avtaler... hah. Skal vaske litt klær. Kommer til å få skikkelig jobbabstinenser. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Jeg har ikkeno lyst til å dra til Lesvos jeg heller, neeeiiiida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Jeg har ikkeno lyst til å dra til Lesvos jeg heller, neeeiiiida.

Har stor koffert, du kan jo bli med?

Fant passet. Avverget en liten panikksituasjon da jeg fant ut at det skulle vært betalt på søndag uten at nettbanken ville være med på det. Men det gikk bra etter at jeg snakket med reisebyrået.

Lesvos, her kommer jeg! :sjarmor:

Lover å ta masse bilder og vise dere. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Jeg blir nødt til å pakke før jeg drar. Jesus. Det kan bli litt vanskelig. :overrasket:

Noen som har noen essensielle ting som garantert ikke står på lista mi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der minnet du meg på at passet mitt går ut i januar - akkurat som om jeg kommer til å gjøre noe med det før i siste øyeblikk....

Hvor lenge skal dere være borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjent ut, det der. Men så lenge man vet om det så går det bra.

Skal ikke være borte mer enn en uke, men guuuuud så deilig det blir. Jeg kommer til å komme hjem og se ut som en polkagris - rødbrent med skille. Det er en av bakdelene med å ha rødt hår; pigment i forbindelse med hud er et fremmedord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakkeliste for syden:

Badetøy

Solkrem

Solbriller

Shorts

Topper

Undertøy

Skjørt, gjerne et par

Sandaler

Badehåndkle

Toalettsaker

1 langbukse, gjerne lin eller bomull

1-2 cardigans eller gensere

Sommerjakke

Kamera

Strandbag

Joggesko hvis du skal på trekking

Varme sokker + lett skjerf til flyturen

Lesestoff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Du er best! Det var en jævlig bra liste.

Betyr det at jeg må gå og hente kofferten i kjelleren nå? Hmm. Nei. Jeg får ikke vaska klær før i morgen, så det er poengløst.

Reisefeber! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig. Kom også på myggmiddel hvis det er mygg på Lesvos, samt sånn Antibac som er kjekt hvis det er dårlig med såpe på toalettene rundt om.

*vil også ha reisefeber*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakkeliste for syden:

Badetøy

Solkrem

Solbriller

Shorts

Topper

Undertøy

Skjørt, gjerne et par

Sandaler

Badehåndkle

Toalettsaker

1 langbukse, gjerne lin eller bomull

1-2 cardigans eller gensere

Sommerjakke

Kamera

Strandbag

Joggesko hvis du skal på trekking

Varme sokker + lett skjerf til flyturen

Lesestoff

+ kondomar :sjarmor:

Gjett om eg er misunnelig på deg som skal på tur og slikke sol då! You lucky lucky pig!!

:briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger, pass, pillett, p-piller, pondomer og pedisiner. Og plær og pminke.

Husket alle p'ene jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...