AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden I gåe kveld begynte jeg å føle meg litt øm på venstre kjønnsleppe. I dag gjør det fryktelig vondt å sitte! Jeg synes kjønnsleppa virker hoven, men kan ikke si jeg har følt noen spesifikk kul. Men det gjør noe inni helvete vondt 😩 og jeg er rullestolbruker, så jeg kan liksom ikke unngå å sitte...! (jeg er ikke lam, jeg kan gå litt). Når jeg googler så kommer det opp forslag om å sitte i badekar i varmt vann et par ganger om dagen som egenbehandling i 3-4 dager før man kontakter lege, men jeg har ikke badekar. Hjelp? Tanker? Forslag? Dere som har hatt det før, høres det gjenkjennelig ut? Anonymkode: 55fb1...06c
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden #2 Skrevet 27 minutter siden Ja det høres kjent ut, ta kontakt med lege på mandag 🙂 Jeg hadde Bartholin-cyste og den vokste raskt i størrelse fra å ikke være noe kul til at den ble på størrelsemed en ert tok det noen timer, men fikk den heldigvis fjernet på legesenteret. Tok 5 minutter og smertene forsvant i sekundet de tømte den. Anonymkode: 63950...fcd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå