AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Skrevet 5. juni I gåe kveld begynte jeg å føle meg litt øm på venstre kjønnsleppe. I dag gjør det fryktelig vondt å sitte! Jeg synes kjønnsleppa virker hoven, men kan ikke si jeg har følt noen spesifikk kul. Men det gjør noe inni helvete vondt 😩 og jeg er rullestolbruker, så jeg kan liksom ikke unngå å sitte...! (jeg er ikke lam, jeg kan gå litt). Når jeg googler så kommer det opp forslag om å sitte i badekar i varmt vann et par ganger om dagen som egenbehandling i 3-4 dager før man kontakter lege, men jeg har ikke badekar. Hjelp? Tanker? Forslag? Dere som har hatt det før, høres det gjenkjennelig ut? Anonymkode: 55fb1...06c 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #2 Skrevet 5. juni Ja det høres kjent ut, ta kontakt med lege på mandag 🙂 Jeg hadde Bartholin-cyste og den vokste raskt i størrelse fra å ikke være noe kul til at den ble på størrelsemed en ert tok det noen timer, men fikk den heldigvis fjernet på legesenteret. Tok 5 minutter og smertene forsvant i sekundet de tømte den. Anonymkode: 63950...fcd 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni Bare et par timer etter at jeg skrev innlegget her på fredag fant jeg en kul på størrelse med en stor oliven, og hadde fått feber. Ringte legevakta og kom inn der på kvelden for tømming. Lokalbedøvelse og gikk fort og greit Vet ikke om de hadde prioritert å gjøre det så fort om jeg hadde vært gående, men når jeg ikke har noe annet valg enn å sitte mesteparten av tida og gråt av smerter så tror jeg de prioriterte meg høyere. Satte pris på det! Nå er alt borte heldigvis. Anonymkode: 55fb1...06c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå