AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden Har du tenkt å forhåndsbestille PS6 når det blir annonsert? Noen som ikke har kjøpt PS5 og venter til PS6? Anonymkode: a502e...7ff
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden Sannsynligvis, men det er vel litt tidlig å begynne å snakke om det. Får vente på en annonsering, i det minste. Anonymkode: 8c9cb...ebb 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Sannsynligvis, men det er vel litt tidlig å begynne å snakke om det. Får vente på en annonsering, i det minste. Anonymkode: 8c9cb...ebb Ps5 er snart 6 år gammel så ikke for tidlig Anonymkode: a502e...7ff
TBL12 Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden I følge rykter utsatt til 2028-2029? https://itavisen.no/2026/02/16/ai-minnekrise-ps6-utsatt-2029/ 1
newman01 Skrevet 19 minutter siden #5 Skrevet 19 minutter siden Med tanke på dagens minnepriser og cpu-chipper tror jeg release fort kan bli utsatt. Priser på datakomponenter er ikke morsomme for tiden
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden #6 Skrevet 17 minutter siden newman01 skrev (1 minutt siden): Med tanke på dagens minnepriser og cpu-chipper tror jeg release fort kan bli utsatt. Priser på datakomponenter er ikke morsomme for tiden Og så må man ha loddtrekning for å få kjøpe en Anonymkode: a502e...7ff
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #7 Skrevet 13 minutter siden Ja, men det er nok en stund til den kommer... 28/29 som en linket til over etter ryktene. Anonymkode: ebf5b...6e7
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden #8 Skrevet 9 minutter siden Nei, vi har to stykker PS5, jeg håper virkelig ikke at vi må kjøpe to PS6 i nærmeste fremtid 😂 Anonymkode: e927f...700
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå