Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den nye prismodellen ble innført to år siden. 

Jeg valgte å ikke å bestille ny grunnet stiv pris. 

Hva syntes KG? Rettferdighet eller grådighet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

STIV pris???😂 140 kr er virkelig billig

Anonymkode: 38040...16f

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel sånn ca det koster å redusere de, så det er helt ok. Skulle de justert så måtte det heller vært opp slik at folk passer bedre på de.

Viste faktisk ikke at de fremdeles eksisterte jeg, trodde de var borte for lenge siden.

Anonymkode: 71b0f...be3

Skrevet

Syns ikke prisen var veldig høy. Men jeg har ikke brukt kodebrikke på mange år. Aner ikke om jeg en liggende et sted. Hva trenger du det til?

Skrevet

140 kr for et produkt og en tjeneste? Det er ingenting. Hvordan tenker du det er rett og rimelig at bedrifter skal sponse dine behov?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Det var gratis produkt på lik linje som å bestille nytt bankkort. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke falt meg inn engang å reagere på. Men … trodde alle hadde det på mobilen istedet?

Anonymkode: 5ea1f...dde

AnonymBruker
Skrevet

Trudde man ikke fikk slik brikke lenger jeg. Jeg fikk ikke bestill det for noen år siden. Fordi dem hadde gått over til app. Men jeg synes ikke prisen er stiv. Det koster å lage dem. 

Anonymkode: 2b93d...259

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trudde man ikke fikk slik brikke lenger jeg. Jeg fikk ikke bestill det for noen år siden. Fordi dem hadde gått over til app. Men jeg synes ikke prisen er stiv. Det koster å lage dem. 

Hvilken bank benytter du?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det er lav pris, er vel inkludert frakt også.

Anonymkode: 10932...f93

• Liker 3
Skrevet

Tenker at hvis man er såpass sær at man trenger brikke så får man betale for det

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det er vel sånn ca det koster å redusere de, så det er helt ok. Skulle de justert så måtte det heller vært opp slik at folk passer bedre på de.

Viste faktisk ikke at de fremdeles eksisterte jeg, trodde de var borte for lenge siden.

Anonymkode: 71b0f...be3

Passet bedre på de? Den går jo tom for koder. Jeg har aldri mistet kodebrikken min, men jeg er allikevel på min tredje brikke nå. Men nå bruker jeg stort sett telefonen, så min brikke vil nok vare livet ut nå om tjenesten fortsetter.

Anonymkode: 2b5a9...0a6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Banker driver ikke med veldedighet, de er der for å tjene penger for aksjonærene, hvis du er misfornøyd så får du bytte bank eller klare deg uten banktjenester. 

Anonymkode: a3544...d3c

• Liker 1
Skrevet
bundaberg skrev (9 minutter siden):

Hvilken bank benytter du?

Jeg bruker dnb og har ikke kodebrikke. Bruker bare app. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
bundaberg skrev (46 minutter siden):

Den nye prismodellen ble innført to år siden. 

Jeg valgte å ikke å bestille ny grunnet stiv pris. 

Hva syntes KG? Rettferdighet eller grådighet?

Det er akkurat hvorfor de har den prisen, de vil at du velger appen.

Men.... er det bra for folk å ha appen. Du tenker bare "det er enkelt, gratis og raskt" men hva er ulempene?
Hvilken informasjon samler banken fra deg gjennom appen? Og man kan stille spørsmål hva som er tryggest.
Ja, de sier at appen er tryggest, jeg vet. Men.... Det er det de selger, så de har også interesse i å si det.

Anonymkode: 8d2ae...17a

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Linazer skrev (41 minutter siden):

Syns ikke prisen var veldig høy. Men jeg har ikke brukt kodebrikke på mange år. Aner ikke om jeg en liggende et sted. Hva trenger du det til?

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hadde ikke falt meg inn engang å reagere på. Men … trodde alle hadde det på mobilen istedet?

Anonymkode: 5ea1f...dde

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Enmanelskeråhate skrev (16 minutter siden):

Tenker at hvis man er såpass sær at man trenger brikke så får man betale for det

Bare slutt. 

Mange bruker kodebrikke og det er helt normalt. 

Anonymkode: bba9c...60d

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Sinsiew skrev (4 minutter siden):

Jeg bruker dnb og har ikke kodebrikke. Bruker bare app. 

Jeg er litt gammeldags men hva heter appen? Så du bruker IKKE kodebrikke? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er akkurat hvorfor de har den prisen, de vil at du velger appen.

Men.... er det bra for folk å ha appen. Du tenker bare "det er enkelt, gratis og raskt" men hva er ulempene?
Hvilken informasjon samler banken fra deg gjennom appen? Og man kan stille spørsmål hva som er tryggest.
Ja, de sier at appen er tryggest, jeg vet. Men.... Det er det de selger, så de har også interesse i å si det.

Amen. 
En god og informativ innlegg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
bundaberg skrev (1 minutt siden):

Amen. 
En god og informativ innlegg. 

Bare hyggelig.

Hilsen, team Kodebrikke  :D 

(Jeg betalte 100kr for kodebrikke fra Sparebank 1, i fjor om jeg husker riktig.)

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
bundaberg skrev (8 minutter siden):

Jeg er litt gammeldags men hva heter appen? Så du bruker IKKE kodebrikke? 

Ikke meg du spør, men appen heter «BankID». Har man den trenger man IKKE å bruke en kodebrikke.

Anonymkode: 38a97...4b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...