Fjaselina Skrevet i går, 05:56 #1 Skrevet i går, 05:56 Har kjøpt Libabrød, dei store lefsene, som alternativ til brød. Tenker spesielt til niste. Men kva skal eg fylle dei med? Kva er din favoritt?
AnonymBruker Skrevet i går, 05:59 #2 Skrevet i går, 05:59 Ost og skinke, med grillkrydder, inn i ovnen i 4 min for å smelte ost og få libabrødet sprøtt. Ville aldri spist det som «det er», det er veldig tørt og vokser i munnen. Anonymkode: cc4fc...f56
Christina82 Skrevet i går, 06:04 #3 Skrevet i går, 06:04 Kyllingsalat enten kremet eller med den dressingen du selv ønsker.
Fjaselina Skrevet 22 timer siden Forfatter #4 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ost og skinke, med grillkrydder, inn i ovnen i 4 min for å smelte ost og få libabrødet sprøtt. Ville aldri spist det som «det er», det er veldig tørt og vokser i munnen. Anonymkode: cc4fc...f56 Blir nesten pizza?
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Skrevet 21 timer siden Tykt lag med hummus, så kylling eller kyllingskinke og masse salat, f.eks. crispi, tomat, agurk, avocado, rødløk. Bruker de også til å lage rullekebab 😄 Anonymkode: aa0ca...bb8
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Skrevet 21 timer siden Lam, rødløk og tzatsiki🤤 Anonymkode: eedf4...cce
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden Fjaselina skrev (4 timer siden): Blir nesten pizza? Ja, Libzza. Anonymkode: c4a5e...0b5
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden Enig med personen ovenfor som anbefaler kyllingsalat. Jeg bruker ofte cæsarsalat i de lefsene. Kylling, bacon, Romano, dressing og parmesan. Ruller de dagen i forveien i plastfolie. Da blir de ikke «tørre». Anonymkode: 17f60...66e
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden Falafel, hummus, granateplekjerner og fersk persille. Anonymkode: 716f7...a50
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå