AnonymBruker Skrevet 4. juni #1 Skrevet 4. juni Par som har lyst til å utforske litt på ferie i sommer. Finnes det noen bra sexklubber/swingersklubber i Riga? Anonymkode: 09a5b...50c 1
oslom Skrevet 5. juni #2 Skrevet 5. juni Nå har dere sikkert billetter, men jeg ville vært veldig forsiktig i Latvia med dette. Det er mye småkriminelt i byene og politiet ikke så aktive... Klubber dere nevner er nok sikrere i land som Belgia, Danmark, etc. Uansett, lykke til. Det hadde vært fint med info her hvis dere kommer dere på klubb der borte. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni Dere kan like gjerne bli hjemme og gjøre følgende: Ha sex, putte sovemedisin i drinken og tømme kontoen. Samme resultat, men slipper flyturen. Anonymkode: 3b217...2bd 1 2
alfathealfa Skrevet 6. juni #5 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dere kan like gjerne bli hjemme og gjøre følgende: Ha sex, putte sovemedisin i drinken og tømme kontoen. Samme resultat, men slipper flyturen. Anonymkode: 3b217...2bd Konge.
AnonymBruker Skrevet 6. juni #6 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dere kan like gjerne bli hjemme og gjøre følgende: Ha sex, putte sovemedisin i drinken og tømme kontoen. Samme resultat, men slipper flyturen. Anonymkode: 3b217...2bd Perfekt, men…De ønsker vel å ha sex med andre, ikke med hverandre Anonymkode: 481ae...3a5
oslom Skrevet 6. juni #7 Skrevet 6. juni MarianneE skrev (2 timer siden): Hør med Bård Hoksrud. Han var vel på et slikt? Bård betalte vel for det? Du betaler ikke for sex på en svigersklubb.
AnonymBruker Skrevet 6. juni #8 Skrevet 6. juni oslom skrev (1 time siden): Bård betalte vel for det? Du betaler ikke for sex på en svigersklubb. Svigersklubb; der hadde jeg ikke ville gått 😅 Anonymkode: b0c49...ef1 1 1
alfathealfa Skrevet 6. juni #9 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Svigersklubb; der hadde jeg ikke ville gått 😅 Anonymkode: b0c49...ef1 Det er kinky, det skal de ha 1
oslom Skrevet 6. juni #10 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Svigersklubb; der hadde jeg ikke ville gått 😅 Anonymkode: b0c49...ef1 🤪😂😂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå