AnonymBruker Skrevet 4. juni #1 Skrevet 4. juni Vi har en garderobe og nå har noen tatt treningsbuksa mi. Helt sykt. Som en konsekvens rasket jeg med meg ca 5 par sko og en sekk, la dette i en søppelsekk og dumpet den på gata, ganske sentrumsnært i Oslo. Vil tro at dette er borte i løpet av kvelden/natta, litt "belastet" område. Kanskje tvilsomt om tyven er blant de som har mistet tingene sine nå, det er umulig å vite, men nå er det i hvert fall ikke bare jeg som mister ting. Stjeler ikke for egen vinning. Anonymkode: b5a31...844 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #2 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som en konsekvens rasket jeg med meg ca 5 par sko og en sekk, la dette i en søppelsekk og dumpet den på gata Hva?? Du er sinnsyk! Eller et stort 🧌 Kanskje begge deler? Om dette er sant så håper jeg noen leser og kjenner igjen dette, og anmelder deg Anonymkode: 77009...002 8 7
AnonymBruker Skrevet 4. juni #3 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva?? Du er sinnsyk! Eller et stort 🧌 Kanskje begge deler? Om dette er sant så håper jeg noen leser og kjenner igjen dette, og anmelder deg Anonymkode: 77009...002 Ja vel. Jeg tyr til drastiske gjengjeldelser, bare synd at det garantert har gått utover flere uskyldige. Anonymkode: b5a31...844
AnonymBruker Skrevet 4. juni #6 Skrevet 4. juni Fikk litt forhåpninger da jeg så prisen, tapet ville vært minimalt, men ikke min størrelse https://www.xxl.no/nike-dri-fit-challenger-tights-treningstights-herre-svart/p/1178836_1_Style?size=1178836_1_Size_2 Anonymkode: b5a31...844
AnonymBruker Skrevet 5. juni #7 Skrevet 5. juni 159 kr tapt på sett og vis, ordinær pris er høyere enn for den som ble stjålet, 599 kr vs 399 kr https://www.xxl.no/craft-adv-essence-zip-tights-2-treningstights-herre-svart/p/1223448_1_Style Anonymkode: b5a31...844
AnonymBruker Skrevet 5. juni #8 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Vi har en garderobe og nå har noen tatt treningsbuksa mi. Helt sykt. Som en konsekvens rasket jeg med meg ca 5 par sko og en sekk, la dette i en søppelsekk og dumpet den på gata, ganske sentrumsnært i Oslo. Vil tro at dette er borte i løpet av kvelden/natta, litt "belastet" område. Kanskje tvilsomt om tyven er blant de som har mistet tingene sine nå, det er umulig å vite, men nå er det i hvert fall ikke bare jeg som mister ting. Stjeler ikke for egen vinning. Anonymkode: b5a31...844 Trolleri og trollera. Mods og admin lar det dra *synge* Anonymkode: 9f725...dcd 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #9 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Vi har en garderobe og nå har noen tatt treningsbuksa mi. Helt sykt. Som en konsekvens rasket jeg med meg ca 5 par sko og en sekk Kanskje tvilsomt om tyven er blant de som har mistet tingene sine nå Anonymkode: b5a31...844 En tyv mistet i hvert fall treningsbuksa si. Anonymkode: 7db48...f5b 2 3 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #10 Skrevet 5. juni Nå har resepsjon/Securitas hengt opp lapp om at ting har forsvunnet, at noen kan ha tatt med feil hjem (eeeh...) og at det er fint om man kan ta med dette tilbake. Både skoene og sekken er nevnt, men også håndkle som jeg ikke har kjennskap til. Søppelsekken var borte da jeg kom på jobb i dag. Kan være at jeg har blitt fanget opp med søppelsekken på overvåkningskamera. Anonymkode: b5a31...844
AnonymBruker Skrevet 6. juni #12 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Skaff deg lås på skapet…? Anonymkode: 5348e...99a Har det, som en av svært få. Så var det en dag treningsbuksa ikke lå i skapet og da forsvant den. Anonymkode: b5a31...844
AnonymBruker Skrevet 6. juni #13 Skrevet 6. juni Ts, du er fryktelig umoden, og det helt uavhengig om dette er sant eller om du har laget et trolleinnlegg. Anonymkode: f3999...367 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå