Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en garderobe og nå har noen tatt treningsbuksa mi. Helt sykt. Som en konsekvens rasket jeg med meg ca 5 par sko og en sekk, la dette i en søppelsekk og dumpet den på gata, ganske sentrumsnært i Oslo. Vil tro at dette er borte i løpet av kvelden/natta, litt "belastet" område.

Kanskje tvilsomt om tyven er blant de som har mistet tingene sine nå, det er umulig å vite, men nå er det i hvert fall ikke bare jeg som mister ting. Stjeler ikke for egen vinning.

Anonymkode: b5a31...844

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Som en konsekvens rasket jeg med meg ca 5 par sko og en sekk, la dette i en søppelsekk og dumpet den på gata

Hva?? Du er sinnsyk! Eller et stort 🧌 Kanskje begge deler?

Om dette er sant så håper jeg noen leser og kjenner igjen dette, og anmelder deg

Anonymkode: 77009...002

• Liker 8
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva?? Du er sinnsyk! Eller et stort 🧌 Kanskje begge deler?

Om dette er sant så håper jeg noen leser og kjenner igjen dette, og anmelder deg

Anonymkode: 77009...002

Ja vel. Jeg tyr til drastiske gjengjeldelser, bare synd at det garantert har gått utover flere uskyldige.

AnonymBruker
Skrevet

Yeah right. 

Anonymkode: e237a...27a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Vi har en garderobe og nå har noen tatt treningsbuksa mi. Helt sykt. Som en konsekvens rasket jeg med meg ca 5 par sko og en sekk, la dette i en søppelsekk og dumpet den på gata, ganske sentrumsnært i Oslo. Vil tro at dette er borte i løpet av kvelden/natta, litt "belastet" område.

Kanskje tvilsomt om tyven er blant de som har mistet tingene sine nå, det er umulig å vite, men nå er det i hvert fall ikke bare jeg som mister ting. Stjeler ikke for egen vinning.

Trolleri og trollera. Mods og admin lar det dra *synge* 

Anonymkode: 9f725...dcd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Vi har en garderobe og nå har noen tatt treningsbuksa mi. Helt sykt. Som en konsekvens rasket jeg med meg ca 5 par sko og en sekk

Kanskje tvilsomt om tyven er blant de som har mistet tingene sine nå

En tyv mistet i hvert fall treningsbuksa si.

Anonymkode: 7db48...f5b

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå har resepsjon/Securitas hengt opp lapp om at ting har forsvunnet, at noen kan ha tatt med feil hjem (eeeh...) og at det er fint om man kan ta med dette tilbake. Både skoene og sekken er nevnt, men også håndkle som jeg ikke har kjennskap til.

Søppelsekken var borte da jeg kom på jobb i dag.

Kan være at jeg har blitt fanget opp med søppelsekken på overvåkningskamera.

AnonymBruker
Skrevet

Skaff deg lås på skapet…? 

Anonymkode: 5348e...99a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Skaff deg lås på skapet…? 

Anonymkode: 5348e...99a

Har det, som en av svært få. Så var det en dag treningsbuksa ikke lå i skapet og da forsvant den.

AnonymBruker
Skrevet

Ts, du er fryktelig umoden, og det helt uavhengig om dette er sant eller om du har laget et trolleinnlegg. 

Anonymkode: f3999...367

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...